و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

به عدد شهادت بانو

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

سلام بر خوانندگان محترم واژه های بلوری.


18 روز دیگر ان شا الله بازخواهم گشت و تا اتمام این بازه،به روز نمی کنم،مگر،روز ولادت مولا(عج)


با تشکر صمیمانه از توجهاتتان به این پنجره ی مجازی..منتظر بازگشت ما باشید.


التماس دعا

یازهرا(س)


--

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

موفق باشید ان شاء الله
پاسخ:
ان شاء الله
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان صمیمانه بر شما مبارک

پس ما هم 18 روز دیگه خدمت می رسیم و عیدمون را از شما می گیریم{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام
روز جوان با تاخیر چندروزه بر شما هم مبارک به علاوه ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه

ما گذاشتیم عید اومدیم وبلاگ که عیدی بیفته تو زمین شما!

مولا علی یارتون.
سلام علیکم مومن
چرا میزنید ما رو ؟
ایشاالله که خیره نبودتان
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام و رحمه الله..

عذرخواهی میکنم بزرگوار!!

ان شاء الله..
مولا علی یارتون.
سلام علیکم مومن

وبلاگ شهید مرادی به روز شد

http://shahidmoradi.blog.ir/

این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام
خیلی ممنون از اطلاع رسانی.
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام دوست من؛لطفا به وبلاگ من سر بزن و آخرین مطلبم رو بخون و کپی کن و گسترش بده.ممنون
    پاسخ:
    علیکم السلام بزرگوار
    سر زدیم و نشر دادیم.
    با امام زمان محشور باشید ان شاء الله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">