و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سفیر صلح خونین

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم تبلی السرائر


«دنیا سبز است. ما همه‌جا اکلیل می‌پاشیم. صلح و دوستی را برای کودکان سراسر دنیا به ارمغان می‌آوریم. صد سال است برای کودکان جهان شادی می‌سازیم!»

این پردهٔ سبز را از ادعاهای #والت_دیزنی کنار بزنید. زیر مشت‌مشت اکلیل که در چشم و چالمان پاشیده‌اند، حقیقتی عریان است.

شرکت انیمیشن‌سازی والت دیزنی دو میلیون دلار را به حمایت از اسرائیل اختصاص داد.

این خبر را در سایت رسمی والت دیزنی می‌بینید (عکس دوم)، جایی که از تلاش همهٔ اعضای شرکت برای جمع‌آوری کمک‌های بیشتر به این دولت جعلی گفته‌اند.
چرا؟ به چه بهانه‌ای؟
«حملات تروریستی حماس و خطر ناامنی برای کودکان اسرائیل»!!!

دیروز که یادداشت قبلی‌ام را در همین صفحه نوشتم، ۶۱۴ کودک در غزه شهید شده بودند. امروز شدند ۶۲۰ نفر. ۶۲۰ کودک زیر بمباران‌های اسرائیل در بزرگ‌ترین زندان روباز جهان، غزه، شهید شدند و والت دیزنی ککش هم نگزید. هفتاد سال است کودکان دارند در فلسطین شهید می‌شوند و محض رضای خدا، والت دیزنی بهودپرست یک تیزر برای حمایت از آن‌ها نساخته! تو گویی کودکان فلسطینی از دایرهٔ مخاطبین #انیمیشن حذف شده‌اند انگار! وجود ندارند انگار! حالا که بعد دهه‌ها نسل‌کشی، مقاومت به مقابله همت کرده، والت دیزنی به تکاپو افتاده برای کودکان اسرائیلی که همه از دم سرباز و مسلح و نژادپرست تربیت می شوند، کاری کند! آن هم وقتی نیروهای مقاومت، همان‌ها که اسرائیل، نفربه‌نفر خانواده‌شان را سلاخی کرده بود، کودکان صهیون را در آغوش گرفتند و نگذاشتند در مقاومت به آن‌ها آسیبی برسد.

بزرگ‌ترین شرکت انیمیشن‌سازی جهان که صد سال است ادعا می‌کند سفیر صلح کودکان است، دو میلیون دلار در جیب کودک‌کش‌ترین رژیم عالم ریخت تا بچه‌های فلسطینی بیشتری قربانی شوند!

نه! نه آقای والت دیزنی!
دنیای نکبت شما سبز نیست. لااقل من یکی خوب می‌دانم چند سال است  دنیای لعنتی‌تان، رنگین‌کمانی‌ست. به هر بهانه‌ای که شد، در هر اثری که این سال‌ها ساختید، اقلّ کم یک سکانس رنگین‌کمانی زورچپان کردید که به زعم خودتان از اقلیت‌های جنسی حمایت کرده باشید. حمایت شما از کودکان این شکلی‌ست! از بچگی ذهن معصومشان را به انحراف بکشانید و فطرت پاکشان را دست‌کاری کنید تا بیشتر بفروشید! 
سال‌هاست برای منحرفان جنسی یقه چاک داده‌اید، برای گروهی که یک درصد از مردم کرهٔ زمین‌اند! برای دو میلیون ساکن غزه چه کردید؟
دست شما به خون کودکان غزه آلوده‌ست. بدا به حال کسانی که رد انگشتان خونی‌تان را در انیمیشن‌هایی که می‌سازید، نمی‌بینند. بدا به حال کورها…

✍🏼پرستو علی‌عسگرنجاد
  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

  • اقای ‌ میم
  • به نظرم بی ربط به پست شما نیست

    https://bayanbox.ir/info/3013013807776369664/photo-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3-%DB%B1%DB%B0-%DB%B2%DB%B0-%DB%B1%DB%B4-%DB%B3%DB%B6-%DB%B5%DB%B3

    پاسخ:
    خیلی مرتبط و جالب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">