و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

یک جمله

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ق.ظ

یکی از بهترین برنامه های تربیتی اسلام، اینه که:

«خودت رو از هیچکس بالاتر نبینی»


یه مدت روی این جمله کار کنیم

دیدمون خیلی رشد می‌کنه.


امتحان کنید

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

جملت انگار مال الان من بود!
پاسخ:
چه خوب:)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • الو یک دو سه
    امتحان میکنیم ...

    صدا میاد؟ :)
    پاسخ:
    :)
  • آشنای بی نشان
  • سلام بزرگوار
    شما جزء 18 رو تلاوت کردید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    جمله تون شبیه اون جمله ی مادرها بود که وقتی می‌نشستیم جلوی تلویزیون میپرسید: مشق هاتو نوشتی؟ 
    :)

    خیر متاسفانه
    تلاوت انجام شد به اطلاعتون میرسونم
    این جمله یه شاه کلیده این روزها که همه می خوان بگن فکر من و روش من بهتره
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام خواهر عزیزم.طاعات عباداتتون قبول
    دراین شبهای عزیز مارواز دعای خیرتون بی نصیب نزارید

    چشم حتما امتحان میکنم:)


    ممنون
    یاعلــے
    یکی از روشهای تجربه شده‌ش هم اینه که از اونهایی که نسبت بهشون تواضع نداریم بارها و بارها و با تمرین خلوص، مستقیما طلب دعا کنیم و التماس دعا بگیم. صادقانه خالصانه.
    نتیجه‌ش عالیه ^_^
    پاسخ:
    بله بله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">