و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

یا علی از تو مدد

پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹ ق.ظ

تنها

با یه بچه کوچیک

و مریض شدنی که از نرگس گرفتم،

مشغول کاریم

و امروز روز آخریه که تو این خونه هستیم ، ان شاالله


البته تنهای تنها نه

مادرم هست

که با نرگس بازی کنه. 

و ظرفهای غذامون رو از سر لطف، بشوره

پدرم هست که تو خونمون درها رو رنگ آمیزی کنه و قوت قلب همسرم باشه


و امید

و خدا

و ایمان...


شکرخدا بودن کسایی که تعارف بزنن برای کمک

ولی مثلا بچه کوچیک داشتن

یا انقدری نزدیک نبودن که بدونم بخاطر من به مشقت نمیفتن، یا حداقل فرصت جبران دارم. 

*

همسرم همیشه می‌گفت وقتی مریضی خودت رو ننداز

دیشب که تب داشتم ، یه ساعت خوابیدم، دو جون، به جون‌هام اضافه شد

بعدش یاعلی گفتم و بلند شدم

واقعا تاثیر توکل و تسبیحات حضرت زهرا(س) خیلی زیاده. 

دوست دارم قوی شدن رو🌺

*

این بیت، این روزها زیاد برام تکرار میشه: 


در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست

در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست


و دارم یاد می‌گیرم، پذیرفتن رو... 



  • .. مَروه ..

نظرات  (۴)

خدا قوت خسابی

پاسخ:
ممنونم 
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلااام سلاااام. حساااابی خداااقوت. 

    خدا یاریت کنه عزیزم. 

    ای جانم. الهی بگردم. ان شاءالله زودتر کاملا خوب بشی. 

    نرگس خوشگل و بانمکمم ببوس

    پاسخ:
    سلاااام عزیز پرانرژی من
    ممنونم
    الحمدلله اوجش همون قبل اثاث کشی بود. بعدش علایمم کم شد.
    چشم
  • اقای ‌ میم
  • مگه کسی هم هست که قوی شدن رو دوست نداشته باشه؟

    خدا قوت

    پاسخ:
    ممنونم

    دوست خوبم ان‌شاءالله که مسیر پیش‌روت پر از خیر و برکت و رشد باشه

    پاسخ:
    خیلی ممنونم رفیق جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">