و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

همین

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲ ق.ظ

امروز داشتم مطلب بعدی سفرنامه ی اربعین رو می نوشتم.
توی مترو...تموم نشد. خواستم خونه که رسیدم وقت بذارم
ولی دیدم انصااافا نمیشه.
نمیرسم...
یه جوری این ده پونزده روز برام مهمه و باید جدی وقت بذارم که نگو.
خودم دوست ندارم فاصله‌ی بین مطالب سفرنامه زیاد بشه ولی اولویتِ خدا چیز دیگریه. نامردیه اگه کاری که خودم دوست دارم رو انجام بدم. (امیدوارم مردونگی به خرج بدم.)

اگه لطف کنید سفارش ما رو پیش خدا بکنید، ان شاالله به سلامت سپری بشه این چندتا موضوعی که مشغولشم، ممنون میشم. و جبران میکنم ان شاالله یه جایی،یه جوری.

این حدیث هم برای اینکه دست خالی تشریف نبرید.




  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • سرباز کوچولو ...
  • به شرط لیاقت دعاتون میکنم ان شإالله کاراتون زود زود حل بشه 
  • آشنای بی نشان
  • إن شاء الله با موفقیت سپری شه
  • دختـرِ بی بی
  • ومن الله التوفیق...
    یاعلی
  • مرتضی نظری
  • انشاالله هرچه سریعتر به شرط خیر بودن برای شما ختم به خیر بشه
  • سربازِ روزِ نهم
  • حدیث زیبایی بود
  • رزمنده ..
  • سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    باید به این مومن- دختری از نسل حوا- سفارش بدید(لبخند)

    سفرنامه را باید همون موقع تو سفر نوشت چون حس  و حالش همون موقع است...جزئیات هم بیشتر میشه نوشت...


    در هر حال ان شاء الله که توفیق نوشتنش نصیب شما و خوندنش، نصیب ما میشه


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم

    سفارش کردم اتفاقا... :)

    این جمله ی سفرنامه برام ثمر داشت. از روزی که پیامتونو خوندم عملی اش کردم.
    البته واقعا اربعین نمیشه پیاده اش کرد، هر لحظه اش خاطره است.
    یا مثلا بعضی چیزها تازه بعد سفر روشن میشه.

    ان شاالله...

    مولا علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">