و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

هر چه از دوست رسد نیکوست

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۵۳ ق.ظ


دارم تو این بلا درس گذر کردن از ظاهر و به معنا رسیدن رو میگیرم...
درس در بند آینده و گذشته نبودن و حال رو دریافتن...
درس وظیفه ات رو بشناس و انجام بده نتیجه فقط دست تو نیست...
درس باور به خدایی که خدایی میکنه...
درس های مهمی که خیلی مهمه و نمیدونستم چطوری نهادینه اش کنم.
*
مگه داریم از خدا مدیرتر؟؟:)
تا یه معضلی رو میفهمی داری که خیلی مهمه رفع بشه، میدونه بنده اش کجا ضعف داره،میشناسه...
یه بلای خوشگل میذاره براش، میگه اینو حل کن جانم،تا یاد بگیری :)
*
خدا ما رو از بنده های خالص شاکرش قرار بده ان شاءالله...البته سخته ها به اون جا رسیدن..اما میخوام... :) خوبه...

*
اولش اسم مطلب رو گذاشتم: هر بلایی کز تو آید رحمت است،بعد دیدم از این عنوان قبلا استفاده شده
**
هر جمله ای،شعری،نوشته ای،صوتی،شنیده ای،تصویری،روایتی، که میبینیم و می شنویم و میخونیم وارد چرخه ی فکرمون میشه،حتی اگه قبولش نکنیم...مغز هیچ هیچ ورودی ای رو بدون پردازش رها نمیکنه...
خوراک خوب برای مغزمون تامین کنیم...
***
پ.ن: ممنون که نظر میگذارید این بار احتمال قوی نتونم زود پاسخ بدم شاید هم بدون پاسخ تایید بشن.


  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

سلام خدمت دوست بزرگوار

گاهی مطالبی که میخونم اونقدر خوبند که واقعا نظری ندارم و حتی فکر میکنم نظر من ممکنه ارزش مطلب رو کم بکنه. برای همین فقط دو تا از بخش های خیلی مهمی که تو این متن شما بود رو دوباره ذکر میکنم تا برای خودم هم تاکید بشه:

"تا یه معضلی رو میفهمی داری که خیلی مهمه رفع بشه، میدونه بنده اش کجا ضعف داره،میشناسه...
یه بلای خوشگل میذاره براش، میگه اینو حل کن جانم،تا یاد بگیری :) "

"هر جمله ای،شعری،نوشته ای،صوتی،شنیده ای،تصویری،روایتی، که میبینیم و می شنویم و میخونیم وارد چرخه ی فکرمون میشه،حتی اگه قبولش نکنیم...مغز هیچ هیچ ورودی ای رو بدون پردازش رها نمیکنه...
خوراک خوب برای مغزمون تامین کنیم..."

خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
سلام عزیز
نفرماا خواهر
شما لطف دارید به من...

خواهش میکنم...
قابل شما رو نداشت:)
  • شاخه سیب
  • عمل به امور روزمره با نگاه به این درس جدید باعث نهادینه شدن این دریافت ها میشه.
    پاسخ:
    همینطوره
  • عباس زاده
  • سلام علیکم
    کمی تمرین کنید به دست میارید
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">