و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

نیوشا و ...

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۴۸ ب.ظ


هر جا ویزیت رایگان طب سنتی و زبان شناسی ببینم، مظنون میشم که نکنه کلکی درکاره...

برداشتن یه دوره نمی‌دونم چند روزه برگزار کردن برای یه عده، زبان شناسی رو فقط برای فروش محصولات‌شون. بعد هر چی تو زبون طرف ببینن، چند برابر مبالغه می‌کنن و می‌ترسونن و ... که بعدش طرف بخاطر استرسش هم که شده سریع دمنوش‌هاشون رو بخره 😒😒😒 

واقعا شر‌م‌آوره... با روح و روان آدم‌ها ، با سلامت آدم‌ها انقدر راحت بازی می‌کنن

یعنی اگه دمنوش هاشون خیلی مفید و واقعا گیاهی و سالم هم باشه، با این روش فروش، ازشون بیزار میشه آدم.

من یادمه یه بار با این مشاور سلامت‌هاشون مشاوره شدم، دیدم روش کارشون رو...

البته ، این رو همه باید بدونن: 

از اصول تجارت مدرن اینه که بترسون، استرس بده، مبالغه کنن، که مخاطب فکر کنه وااای! الان اگه محصول ما رو نخره چییی میشه! 

این رو من مدتی که کار رسانه ای و کار تولید محتوا برای محصول کردم فهمیدم. 

اصلا روش همینه...

برای همین الان هر تبلیغی رو ببینم، اینجوری 😏 نگاهش می‌کنم. میدونم خیلی چیزهاش مبالغه است. 

*

دیروز اتفاقی زده بودم یه شبکه ای، یه برنامه خوبی بود، مشاور جاافتاده‌‌ای داشت درباره نظام سرمایه داری می‌گفت: خانواده نقطه ی هدفه... اگه خانواده محکم باشه، یه هسته عقلانیتی جدای از جامعه پیدا می‌کنه، که زود تحت تاثیر جو حاکم بر محیط قرار نمیگیره. این ضرره برای نظام سرمایه داری. برعکس هر چی خانواده‌ها پراکنده‌تر و مشتت تر، مصرف گرایی شون بیشتر. قابلیت مدیریت‌شون بیشتر

زن و مرد طلاق بگیرن، هر کدوم خونه جدا، باز باید یخچال بخره، مبل بخره... مصرف میره بالا

خودشون آشپزی نکنن، آماده بخرن، مصرف میره بالا

کلا هر چی خانواده ها سردتر، خودکفایی شون پایینتره، به صرفه‌تره. 

این روح غالب بر تمدن غربه، بخاطر تفکر حاکمان‌شون البته. وگرنه خود مردمشون که فطرتا مثل ما هستن

کی از گرمی و محبت و خودکفایی بدش میاد؟ 

این تبلیغات گسترده و انفجار اطلاعات گوناگونه که راه فکر آدم رو می‌بنده و واقعا... شدیم اسیر این تفکرات و سبک زندگی، بدون اینکه خیلی وقت ها متوجهش باشیم


  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

سلام 

متاسفانه این داستان طب اسلامی هم همینه، هرکی رفته ده جلسه دوره دیده راه افتاده یه گروه زده به عنوان کارشناس طب اسلامی مشاوره میده در مورد سلامت و جون مردم. انقدم اعتماد بنفس دارن ... طرف اومده توی گروه میگه من پزشک طب اسلامی ام :/

 

پاسخ:
سلام عزیزم
اره واقعا مایه تاسفه
آدم در حد تخصصش باید حرف بزنه
خیلی دلم می سوزه ، مساله به این مهمی، هی حرف‌های حق و باطل گسترده وقتی پخش بشه، دیگه اعتماد مردم به حرف حق هم از دست میره
  • پسر انسان
  • از هر چنتا طب کار تعداد معدود و محدودی دست درمان پیدا میشه

    باید شناس باشه

     

    + به قول استادی باید ورودی ها رو کنترل کنیم، هر چی زی رو به دل و روحمون راه ندیم، دنیای اخبار خیلی گسترده و پراکنده است. اصلا تحت کنترل ما هم نیست که بگیم کاری می کنم!

    فیلتر رو خودمون باید بذاریم...

    پاسخ:
    استاد خیلی به جا فرمودن، واقعا باید کنترل کرد، چون وقتی وارد بشه، دیگه خیلی سخته مدیریتش
  • اقای ‌ میم
  • به من هم زنگ زدن یادم نیست بهم استرس وارد کردن یا نه اما یادمه خیلی گیر بودن که حتما بیا از محصولات ما بخر یا با ما همکاری کن برای کسب درآمد بیشتر، این‌هایی که بازاریابی شبکه ای میکنن روش کارشون زدن مخ طرف به هر شیوه ای برای جذبشه

    پاسخ:
    امان از این شبکه های تجارتی
  • اقای ‌ میم
  • بله امان من خیلی برخورد داشتم با افرادی که بازاریابی شبکه ای میکنن خیلی از روش های ناجوانمردانه ای استفاده میکنن که طرف رو جذب کنن

     

  • اقای ‌ میم
  • البته اینو بگم که هر تبلیغی همراه با وارد کردن استرس نیست من خودم یه دوره تبلیغ نویسی گذروندم که محتواش رو داخل این یکی وبم قرار دادم که هر کس دوست داشت استفاده کنه

    اینو میخواستم بگم که شیادی در تبلیغات باعث میشه اگه کسی بخواد اصولی هم تبلیغ کنه موفق نباشه

    پاسخ:
    بله درسته. ولی اغلبش اینه. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">