و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

نظر سنجی مهم

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ


از دیروز که دارم خاطرات رو مینویسم نتونستم بفهمم چه مدل روایت بهتره...
چون طلب شما رو نمیدونم.
من برای خودم همه ی جزییات رو مینویسم که بمونه و همه ی آنچه که برای خودم پند بوده،خب خیلی از این حرفها برای شما بیهوده است...
الان چند گزینه هست..
یکی اینکه مناطق رو روایت کنم و برخی نکاتی که شنیدم و به درد همه میخوره،مثل پست قبلی.
یکی اینکه در کنار اینها دلنوشته های خودم در طول سفر قبل یا بعد از بازدید مناطق هم بنویسم،که البته برای این موضوع وجود طالب برام شرطه.
یا اینکه کلا شیوه ی خاطره باشه و روایتی که بنظر خودم زیاد مفید فایده نیست...

حالا باز اینکه شما کدوم رو ترجیح میدین مهمه..
من صبر میکنم وقتی حداقل پنج نفر این پست رو جواب دادن شروع میکنم.

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم مومن

همونطور که خودتون دوست دارید بنویسید، بقیه میخونن و نظرشون رو میگن یا نمیگن
همیشه سعی کنید خودتون باشید چون سلایق متفاوت هست
شما برای خدابنویسید و صد در صد اثرش رو میزاره

ان شاالله ما هم فردا راهی هستیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
نیت که ان شاء الله خداست اما طلب مخاطب مهمه.
من باید بدونم حال مخاطبم رو که بدونم چطور براش روایت کنم.
نمیدونم..بیشتر میخواستم بدونم طالب برای دلنوشته هست؟
فکر میکنم به حرفتون
ملتمس دعاییم مومن
1
پاسخ:
چه جالب!
خوش اومدین به واژه های بلوری
ببینید چه چیزی نیازه
قطعا نیازها زیاده ولی شما یکی یا چندتا را که مورد علاقتون هست انتخاب کنید
هدف دار بنویسید
پاسخ:
بله به فکرم زد بنا بر طلب دوستان موضوعات به دردبخور رو روایت کنم.
2
پاسخ:
خوبه
یکی یکی خواننده های خاموشمون پیدا شدن:)
ممنون از نظر
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عجب

    هرچه دلتنگتت میخواهد
    بعله
    :)
    پاسخ:
    به عنوان پنجمین نظر...

    باشه..
    :)
  • باران نم نم...
  • سلام همسفر
    بنویس هرآنچه در ذهن داری...
    مخاطب همراه میشه باهات...
    پاسخ:
    سلام بازمانده:))
    باشه...

    ممنون از نظر
    اوا خواهر من دیر رسیدم

    برای من بنویس از عشق ورزی هایی که آن جا با چشم دیدی.

    از نوازش نسیم

    از مهمان نوازی زمین

    از بخشندگی درختا

    تاحالا چنین سفری تو مغزم نداشتم هیچ تصویری هم ندارم اصلا صفره صفرم در این زمینه .دریاب حال ما که نه پیداست کار عمر.



    پاسخ:
    چششم
    رفیق بااحساس من

    اتفاقا یه متن دارم قبل رفتن و دیدن اون فضا نوشتم
    دوسال پیش بگمانم:)

    ان شاء الله که میری
    شما حس خودت رو بنویس
    ما هرچی روزیمون باشه دریافت میکنیم
    پاسخ:
    چشم:)
    حداقل غلط املایی های نظر قبلیم را اصلاح کن خواهر بسی رنج بردم در زنگ املا

    این جا هم 18 شدم!!!

    همش تقصیره سبک عربی که من غلط املایی دارم.

    وقتی تو فارسی  ث و ص و س یک مدل تلفظ میشود چرا باید متفاوت نوشته شود؟

    بعد میگن املاش ضعیفه . یکی نیست بگه رو خونیتون ضعیفه.

    ببخشید نظره کمی غیر مرتبط فرستادم این کینه قدیمی از درسه املا تو دلم بود لازم دونستم قبل از سال جدید بیرون بریزم!!!!!!!!

    پاسخ:
    خخخخ
    خوبه
    دل تکونی کن:)
    دیر رسیدم، اما 2 :)
    پاسخ:
    دیر رسیدی ولی همین داره عملی میشه:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">