و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

می‌کشد هر جا که خاطرخواه اوست

پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ

فقط برای یادگاری


این روزها، روزهای عجیبیه... یه شرایط جدید و خیلی عجیب بلاتکلیفی کامل!

تا چند روز آینده معلوم میشه که قراره کجا زندگی کنیم! کدوم شهر از ایران ؟! 

آیا همینجا می‌مونیم؟ ( احتمالش خیلی کمه)

آیا باید بریم؟! کجا؟! کدوم شهر؟! 

می‌دونستم که قراره یه روزی هجرت کنم، میدونستم به همین زودی‌هاست ( طی دو سال آینده) 

ولی خبر نداشتم یهو یه شرایطی پیش میاد که در عرض چند روز، میریم رو هوا! و خودمونم نمی‌دونیم آخرش قراره چی بشه و کجا بریم! 

فعلا حدود ۱۰ تا شهر محتمله! یعنی در این حد رو هوا! 

بعد حالا اگه بنا باشه بریم، کی وسیله جمع کنیم، چجوری صاحبخونه راضی بشه، آیا پولمون رو داره بده؟! نداره بده؟! چجور خونه‌ای گیرمون میاد؟ آیا وسایلم جا میشه؟

خلاصه اوضاع عجیبیه... و من فعلا این مساله رو به هیچکس نگفتم. 

خودم هم زیاد به چند و چون ریز ماجرا فکر نمی‌کنم فقط دارم کارهای عادیم رو می‌کنم. 

جعبه زرشکی که پدرشوهر فرستاده بود انقدری بزرگ بود و انقدری کار داشت که تمام این دو سه روز مشغولش باشم و فقط سعی کنم محیط رو آروم نگه دارم برای تماس گرفتن‌های مکرر همسر و مغزی که داره منفجر میشه! 

و فقط این بیت رو با خودم زمزمه می‌کنم: 

حلقه ای بر گردنم افکنده دوست، می‌کشد هر جا که خاطرخواه اوست

نمیدونم چرا شکرخدا، حس خوبی به این امتحان دارم. همش احساس می‌کنم قراره اتفاق‌های خوبی بیفته. ( با اینکه قبلا به هجرت فکر می‌کردم خیییلی تو فکر و خیال می‌رفتم. ولی الان، توی این وضع عجیب، آرومم)

شاید بخاطر سفر مشهده که همه چیو سپردیم به امام رضا(ع) 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۸)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم

    ای جون دلم

    الحمدلله بابت صعه صدر و آرامشت

    خدا نگه دارتون باشه

    پاسخ:
    سلام رفیق جون
    ممنونم، سلامت باشی
  • مرگ بر خامنه‌ای
  • میروید که مردم را به گلوله ببندید؟

    یا مخبری کنید

    پاسخ:
    :) 

    من موقعی که قرار شد از شهرستان برگردم تهران خودم انتظارش رو نداشتم :)) یعنی میدونستم برمیگردم بالاخره اما کی و چجوری و ایناش رو نه 

    یه سفر اومدم تهران ، زد به سرم برم ی پرس و جویی کنم ببینم میتونم تهران کار کنم ، 

    رفتم و یکی دو تا فرم پر کردم و تو ی سایت اقدامات الکترونیکی رو کردم و برگشتم سر خونه زندگی و کارم شهرستان ، ۱۵ شهریور بود ! 

    بعد دو روز دیدم تو سایت درخواستم رد شده و گفتم هیچی بیخیال دیگه  ... بعد چند روز دیدم زنگ زدن ک کجایی ؟ گفتم درخواستم رد شده خب ! گفتن رد نشده ! نقص مدرکه فلان مدرکت رو بفرست تمومه ! از ۱ مهر هم مشغولی ، خدافظ :)) 

    فقط زنگ زدم مامانم که بیا باید اسباب کشی کنیم

    دیگه نمیدونم با چه سرعتی از محل کارم استفا دادم با دوستها خداحفظی کردم و وسیله جمع کردم و بعد از ۹ سال برگشتم و صاب خونم حتی گریه میکرد که اینجوری داشتم میرفتم  

    مطمئن باااش بهترین اتفاق میفته و همه چیز حل میشه ❤️❤️❤️ 

    پاسخ:
    چه یهویی...
    واقعا سخته اینجوری. 

    ان شاالله:) ممنونم
  • اقای ‌ میم
  • خوبی شرایط سخت اینه که آدم بیشتر یاد خدا میکنه

    ان شاء الله از این امتحان سربلند بیرون بیاید

  • دخترِ بی بی
  • سلام عزیزم.خوبی؟نرگس خانوم چطوره؟

    کاش بیاین مشهد:)

    الخیر فی ماوقع...

    ان شاالله هرجا هستی درآرامش باشی

     

    پاسخ:
    سلام عزیزجان
    شکرخدا خوبیم:) شما چطورین؟ 
    مشهد که از خدامه... 
    سلامت باشی عزیز ، ممنون، به همچنین

    سلام عزیزم

    چقدر خوشحالم که به تقدیر الهی اینقدر آرومی، چقدر این آرامش های به موقع خوبه و موهبت الهیه که به موقع نازل میشه برامون

    ان‌شاءالله بخیر و سلامتی و با دل خوش هرکجا که صلاحتون هست💚🍀

    پاسخ:
    سلام رفیق جان
    ممنونم از لطفت... واقعا هم لطف خدا بود و هست
    سلامت باشی عزیزم ، ان شاالله 
  • پسر انسان
  • صبر و میوه شیرینش

    پاسخ:
    ان شاالله...
  • عباس زاده
  • سلام

    ان شاالله که هرچی خیر هست پیش بیاد با کمترین مشقت

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم ، ان شاالله 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">