و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

مگه غیر اینه؟

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

درد و دلانه!

همه فعالیت هایی که دارم یه سری کارهای کوچیکه که خیلی زمان نمیبره و اصلا مورد علاقه ی خودم هم هستن
ولی......
کنار هم که جمع میشن به این حالت دچار میشی که توی راه،توی خونه،موقع خواب...در همه حال یا گوشی دستته یا کاغذ....یا تند تند داری سوال جواب میدی یا داری سوالات متعددی که به ذهنت میباره رو میپرسی یا داری مطلب مینویسی و کم و زیاد میکنی یا.....
هر شب هم میشینی باز یه لیست بلندبالا مینویسی برای کارهای فردا و در طول هفته ات،که ممکنه یادت بره...

خدایا ممنونم که ما رو انداختی تو میدون
ممنونم که هر از چندگاهی این سوال رو مطرح میکنی تو ذهنم که: تهش چی؟
که یهو بشه یه ترمز و ضدحال قوی که با شتاب دوهزار کیلومتر در ساعت مغزم بکوبه بهش بعد متلاشی شه همه افکارم پخش شه اینور اونور،مجبور شم دوباره دونه دونه تکه های فکرهام رو جمع کنم،دسته بندی کنم،مرتب بذارم سر جاش
این وسط بعضی چیزها رو پیدا کنم،بعضی چیزها هم بریزم دور...

با همه خستگی ها و گاها غر زدن هایی که پیش میاد
این فرایند پیچ در پیچ رو دوست دارم
که هیچوقت، هیچ چیز ثابت و سرجاش نیست...
دائما جهان در حال شدن و تغییر و تحرکه و تو ناچااری برای نابود نشدن،دائما در حال شدن و تغییر و حرکت باشی...
اصلا مگه میشه نبود؟
اگه برای خوب بودن نجنگیم و تغییر نکنیم،پس حتما داریم به سمت بد شدن میریم....

زندگی غیر اینه مگه؟؟

ذهن نوشته های یه آدم معمولی،در شب حرّ بن یزید ریاحی


**
همه ی آدم ها یه سری دغدغه ها و خواسته ها دارن،که موقع دعا میشه از ته دل برای خدا بیان میکنن... من خیلی فکر کردم،به جز این ها،چی بخوام این شبها که کم نخواسته باشم از کسی مثل حسین)ع(
این به سرم زد که هیئت شفاخونه است دیگه،اهل بیت هم که بهترین طبیب،ضعف هام رو دونه دونه میگم و التماس کمک میکنم برای رفعش...
یاری شون همیشه هست بدون شک،این بیان کردن پیش امام و التماس کردن برای کمک بیشتر برای خودم خوبه که بگم ببین....اهل بیت از همه چی یاخبرن ها...ولی راهت دادن باز...تو همچنین امدادگرهای قوی ای داری ها....اگه شیطان از چند جهت حمله کرده هجوم اورده،نشکنی ها...

 شماها چه پیشنهادی دارید؟؟ چی میخواید این شبها؟؟



  • .. مَروه ..

نظرات  (۴)

ما این شب ها بقول شما داریم  با خدای درونمون با شیطان درونمون مذاکره می کنیم :)
پاسخ:
خوبه
ان شاءالله که بر شیطان درونتون پیروز بشید
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عزاداری‌ها قبول
    اگه برای خدا باشه که خیلی عالیه
    گفت اگه برای خدا گام برداریم، اگه بکشیم و اگه کشته بشیم پیروزیم (شهید همت)

    اما چیزهایی که ما میخوایم به نظرم خیلی هم نیست
    مهم اینه که او چی میخواد
    خداکنه بتونیم چیزی که او میخواد رو ترسیم کنیم و انجام بدیم

    ان‌شاالله اینقدر سرتون برای خدا شلوغ باشه که وقت نکنید چیزی از خدا بخواید
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام

    مشکل همونجاست...واقعا برای خداست؟ یا برای نفسته ظاهرا برای خداست؟ گاهی هم برای خدا شروع میکنی بعد نیتت کلا چنان با نفس قاطی میشه که...

    جمله هاتون جای فکر داره

    عاقبتتون بخیر
  • بانوچـ ـه
  • التماس دعا
    پاسخ:
    حاجت روا بشید
    محتاجم
    بقول شما و کامنت اول...
    بهترین زمان برای توبه و برگشته
    و اینکه از حالت »تحبس الدعا« در بیام
    دعام کنین
    پاسخ:
    می شنون صداتون رو

    ناامید نشید...


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">