و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

فقط اعمال مون می‌مونه

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶ ب.ظ

خوبی اش اینه که

ما رو با اعمال خودمون تنها میذارن

نه با مشکلات‌مون!

پس ببین اگه خیلی هم اذیت شدی، ولی عملت خوب بوده، 

دیگه نگران نباش، گذشت... 

این سختیه میره ولی درست عمل کردنت برات می‌مونه. 

#

من بعد یه بحث لفظی با کسی که خیلی ازش رنجیدم

ولی نمیخواد قبول کنه خطا از اونه

و من رو متهم می‌کنه به حساس بودن و ...

داشتم فکر می‌کردم ببین تو میدونی که در حقش ظلم نکردی

و هر چقدر هم سخت بوده، حرمتش رو نشکستی

حالا اون خطا کرده، دیگه خودش ضامنشه.

خداروشکر که حداقل تو اشتباه نکردی، چی از این بهتر؟

« من رو با عمل خودم توی قبر میذارن

نه با رنج‌هام، نه با مشکلاتم. » 

#

امشب شب گذشته

بگذریم ، کینه ها رو پاک کنیم، تا ازمون بگذرن.

ابد در پیشه...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

چقدر خوب گفتید.

برای من بخشیدن خیلی سخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">