و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

خواهرانه

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ


سلام بر همه 

یک سلسله مطالب خواهرانه مدنظرمه که ان شاالله بصورت رمزدار توی وب میذارم شون


خواهرای عزیز مخاطب، که مایلن بعد از با ما همراه باشن، همینجا پیام خصوصی بذارن :) 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • به منم رمز بدین میخوام واسه خواهرم بخونم 
    سلام :)
  • خانم الفــــ
  • سلام:-)
    من لطفا:-)

    سلام. منم لطفا :)

    اهمم

    پاسخ:
    :)
    میفرستم برات

    رمز نداریم که :(

  • آقای ‌‌میم
  • کلا پستاتون ورود آقایان ممنوع شده که:)

    پاسخ:
    سلام
    بله فعلا شرایطم اینطور شده
    همین دیروز درصدد نوشتن یک مطلب عمومی بودم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">