و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

ولادت ولی عصر ما

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ق.ظ


سلام علیکم بر خوانندگان واژه های بلوری

میلاد امام زمان مبارک باشه ان شاء الله

حیف که نشد دیشب بیام و در اهمیت احیای نیمه شعبان مطلبی بگذارم..اما هنوز هم دیر نشده،
یباید یک امروز رو که ولادت مولاست،فقط و فقط اختصاص بدیم به ایشون و عاجزانه از خدا بخوایم باقی غیبتشون رو بر جهانیان ببخشن..

آقا چشمش به ماهائیه که ادعای محبت داریم..ما فرزندان معنوی مولاییم و یک یتیم،به دور از پدرش پر از درد و دلتنگی میشه..

ما خاکی خشکیم و تشنه...
تا فریادی به بلندی صاعقه نباشد،
باران نخواهد بارید..

امروز،
راس ساعت 14،
به مدت 14 دقیقه،دردهای 12 قرنه بشریت را،فریاد خواهیم کرد،
و مثل کودکان،اشک خواهیم ریخت،
تـــا نـزول رحمـــت..


باشد که کم شود فاصله ی ما و ظهور وجودش.

یا مهدی(عج)


----

شاعر رو کرد به حضار و گفت من برای امشب یک بیت آوردم
حضار زدند زیر خنده

ساکت تر که شدند گفت:
تازه یک مصرعش هم از حافظ عاریه گرفتم

اینبار علاوه بر مردم خود رهبری هم خندیدند

وقتی آروم شدند خواند:

« ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد»

.
.

تمام هستی زهرا(س)؛ نصیب نرجس شد


--


نظرات  (۸)

سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه سایت منو با عنوان چت روم لینک کن

WwW.HisChat.IR

چت روم شلوغ هیس چت چتروم چت

مــــــرســـــی :)
پاسخ:
سلام!
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام لطفا از مطلب ختم صلوات برای امام زمان در وبلاگ من دیدن کنید و تعداد صلوات رو در قسمت نظرات  بگویید.ممنون
    پاسخ:
    علیکم السلام
    چشم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ولادت حضرت صاحب الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء صمیمانه بر شما مبارک و رحلت امام خمینی رحمة الله علیه نیز تسلیت باد


    حیف شد که ما هم این مطلب شما را دیر دیدیم...
    اما ان شاء الله که ما به معنای واقعی کلمه، منتظر باشیم...



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام

    حیف وقتیه که آقا بیاد و نتونیم تو چشماشون نگاه کنیم..

    سربلند باشید ان شاء الله..

    به حاجت که نرسیدیم..یه تولد دیگه هم بدون حضورشون گذشت..دعا کنید..دعا کنید دیگه بیان ..بسه 1141 سال بی توجهی ما


  • محمد هاشمی
  • سلام
    وقت بخیر

    یه مدتیه که کمپین حمایت از مردم یمن رو راه اندازی کردیم
    ifyemen.blog.ir
    اگه بتونید همکاری کنید و یا با قرار دادن طرح کمپین در کوشه وبلاگتون به ما بپیوندید خوشحال می شیم

    راهنمای قرار دادن تصویر در وبلاگ:(برای وبلاگ های blog.ir راهنمای تصویری هم تهیه شده)
    http://ifyemen.blog.ir/post/7



    ifyemen.group@gmail.com

    ممنون

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خیلی اقدام خوبی رو انجام دادید..خدا خیرتون بده.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    آمین...
  • ذره ی ناچیز
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    یازهرا...
    پاسخ:
    آمین...
    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    و علیکم السلام
  • ذره ی ناچیز
  • و علیکم...
    این ویژگی شما خیلی خوبه، خدا حفظتون کنه... حدیث داریم مومن آینه مومنه... یعنی عیب دوستش رو نمایان میکنه تا برطرف بشه... پس خصلت خوبی دارید...

    بله، قبلا هم به یکی از بزرگواران عرض کردم که ضعف شعر بنده کاملا مشخصه، این بیت رو هم متوحه شدم حقیقتا
    اما چون شعرهای حقیر بیشتر بستگی به حال و روزم مربوط میشه، برا همون همان لحظه هرچیزی که عنایت کنند رو مینویسم روی کاغذ
    بعضی وقتها شده لطفی میکنن و در عرض مثلا 5 دقیقه تمام بیتهای یک شعر پشت سرهم میاد و من فقط ناچارم اونهارو بنویسم!!!
    بعدش هم دیگه زیاد مایل به تغییرش نیستم، مگه خیلی تو  چشم باشه یا مشکل معنایی داشته باشه...

    این مصرع هم که فرمودید کاملا درسته فرمایشتان و از همون اول متوجه شدم
    اما با خودم گفتم شاید: مفهوم مضطر حقیقی دست به دعا  نیاز بوده حتما تو این بیت باشه تا ما بیشتر تفکر کنیم....
    یعنی مفهوم و معنا برام مهم تر بود از وزن و... که البته مفاهیم ناب رو هم میشه در وزنه درست نوشت... اما این بیت اینجوری شد دیگه :)

    ممنون از توصیه خوبتان، سعی میکنم در اشعار آینده برطرف بشه ان شاءالله...

    راستی وبلاگ حقیر مزین شد به واژه های بلوری
    یاعلی...
    پاسخ:
    مولا یارتون.

    قلمتون وقف اهل بیت ان شاء الله.

    لطف کردید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">