و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بدون شرح

جمعه, ۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ

🔴خبر مهم: 


🔻اعدام یک کارگر حافظ قرآن به اتهام اقدام برای ترور علی‌


🔹عبدالرحمن مرادی #ابن_ملجم کارگر زحمت کش و حافظ قرآنی که اخیرا نیز در آستانه ازدواج بود و در دوران نامزدی به سر می‌برد، به بهانه تلاش برای ترور خلیفه وقت دستگیر و در آستانه اعدام است.


🔹نامزد وی #قطام نیز بخاطر حال روحی نامساعد و از ترس نیروهای امنیتی به مکان نامعلومی، گریخته است...


🗣معاویه اینترنشنال


هشتک: محسن شکاری


  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

هعیییی

 

به نظرتون از روی معاویه الگوبرداری کردن رسما یا اینکه شباهت از روی روش تفکر و نوع نگرشه؟

پاسخ:
زیاد منظورت رو نفهمیدم ، فقط میدونم معاویه واقعا استاااد کارهای رسانه ای و تبلیغی بوده. 
مثلا یه نقلی هست، که البته فکر کنم با مکر عمروعاص این طرح انجام شده، 
اومدن برای بچه‌های کم بضاعت بره خریدن، اهدا کردن و گفتن هدیه معاویه است
بعد از مدتی که این بره ها پروار شدن و بچه ها خوب بهشون عادت کردن، رفتن دم خونه ها بره ها رو به زور گرفتن و گفتن علی دستور داده بگیریم! بدین صورت کلی دشمن برای مولا تراشیدن، دشمنی که تو بچگی بغض علی رو پیدا کرده باشه 
  • مهتاب ‌‌
  • وای 😂 خیلی خوب بود

    خیلی ان قلت دارم اما بخاطر مصالح سکوت می کنم

    سلام 

    شانتاژ رسانه ای رو قبول دارم، ولی کارای عجیب و غریب اینوری ها رو هم در عدم درک شرایط موجود و نداشتن کار رسانه ای درست، نمیتونم بفهمم

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    نداشتن کار رسانه ای درست رو من میتونم بفهمم، چون واقعا اینوریا خودمونیم دیگه، چقدر بلدیم؟ چقدر مهارت داریم؟ چقدر دنبالش میریم؟! 
    عدم درک شرایط هم... یه علتش بعضیا هستن که فقطو فقط با همفکرهای خودشون رفت و آمد دارن، حتی هیئت هم که میرن، هیئت خاص خودشون میرن، یعنی کلا فضای فکری شون محدوده. 
    و از نزدیک پای نظرات متفاوت ننشستن که مهارت حرف زدن با انواع آدم ها رو یاد بگیرن. یکیش خود من، چند سال پیش. که واقعا روابط اجتماعیم محدود بود. 
    ولی بعضیا هم هستن که اتقاقا اطرافشون آدم زیاده، ولی اصلااا حواسشون به شرایط اجتماعی نیست! 
    به قول شما میان یهو یه حرفی می‌زنن که صد نفر آدم نمیتونن توجیهش کنن!
  • صـــالــحـــه ⠀
  • کار رسانه‌ای کردن از شئون عقل ابزاری هست.

    کاش بیشتر از این عقل ابزاری استفاده می‌کردیم...

    پاسخ:
    عقل ابزاری چیه؟ 
    بکارگیری عقل برای بهره بردن از ابزارها ؟ 
  • اقای ‌ میم
  • برای کسی که حال تحقیق نداشته باشه و زودباور این رسانه ها خیلی اثرگذارن

  • صـــالــحـــه ⠀
  • عقلی که ابزار میسازه با عقلی که ما عبد به الرحمان و اکتسب به الجنان فرق داره.

    عقلی که ابزار میسازه رسانه رو میسازه و ازش استفاده میکنه در خدمت اهداف و غایاتش.

  • مهتاب ‌‌
  • عاقا من یه توضیحی بدم، من در حالت کلی و عمومی گفتم خیلی خوب بود، و الا اون موقع که اون نظر رو گذاشتم، در جریان موج اخیر نبودم. بخوام اونو در نظر بگیرم و منصف باشم، حداقلش اینه ایموجی خنده نمی‌ذارم✋

    پاسخ:
    چرا؟! 
  • مهتاب ‌‌
  • به هرحال موضوع اصلی ناراحت‌کننده است دیگه. من با احکام موافق هم باشم، جای خنده نداره به نظرم.

     

    وقتی می‌گم من با احکام موافق هم باشم، منظورم این نیست الان مخالفم. کلا در مورد جزئیات تخصصی نظری ندارم. کلیاتی که باهاش موافقم، رعایت عدالته و پاسخ‌گویی به افکار عمومی و البته مماشات نکردن با عاملین ناامنی.

    پاسخ:
    اوهوم... درسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">