و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

با عشق ممکن است تمام محال ها

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ق.ظ


اربعین
عهد کرده بودم با ارباب
دفعه ی بعدی که می آیم بتوانم خیلی بهتر از این صحبت کنم...
با خودم گفتم ترم سه که شدم خیلی بهتر از این ها حرف میزنم...
اینقدر نمی مانم در جواب محبت هایشان...
پیش بینی نکرده بودم کرم ارباب را که همین ترم مرا خواندند...
گفتم خب..
خیر است
ارباب از من چه میخواهد؟
چه وظیفه ای دارم؟
جسمم آماده است؟ روحم؟
ترک گناه کرده ام؟ چه باری بر دوش است؟
جلسه توجیهی که تمام شد..فکر میکردم هنوز...
کسی آمد گفت کسی اینجا مکالمه عربی یا انگلیسی بلد است؟
اسمم را ننوشتم..
گفتم من برای اربعین برنامه ریخته بودم..
نمیشود حالا رویم حساب کرد!
اما رفتم و پرسیدم..
برای چه کاری میخواهید؟
من کمی بلدم..
اسمم را نوشت و گفت برای بیداری اسلامی
نگران نباشید،کمکتان می کنیم..

بخودم گفتم،مروه
تو خودت بیداری؟؟؟

*
می شود برای آدم شدنم،برای بیدار شدنم،برای مسلمان شدنم،برای حسینی شدنم دعا کنید؟

خداوند صد برابر برای خودتان پیش بیاورد ان شاء الله.
*
امروز سه شنبه بود
اما باران نبارید
به جای آن تا دلتان بخواهد جان و روح چشمان من بارید...
چرایش را نمیفهمم درست
اما اسم حسین می آید،یاد کربلا می آید...
نمیدانم
دیوانه شده باشم شاید...
*
راستی
فردا ولادت باب الحوائجه...
میگویند از ارباب فقط خودش را بخواهید..
از ابوفاضل
همه ی ریز و درشت زندگی را..
با ید پهلوانی اش
با عطوفتش......

چه بگویم؟
عموی خوبی است عباس...
*
این دلتنگ نوشته ها را ببخشید
شاید ادامه دار
شاید بی پایان
آرام نمی شوم آخر
هر قدر بگویم و بشنوم و بنویسمش...

حسین
آرام جانم....




  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۲)

سلام
دیروز سه شنبه بود
و باران بارید...
آخر شب بالاخره;)

پاسخ:
سلام
ای جانم:(
آخر شب بالاخره...

*سه شنبه های ناب
__
اون لینک هم مشکل داره گویا
سلام
مروه جان عزیزمممم...
تا توی مسیر قدم نذاری رشد نمیکنی! مطمئن باش اون جمله کمکتون میکنیم از طرف خود ارباب بوده! تو قدم بذار توی مسیر خود اربابه که دستتو میگیره!
ما مثل بچه هایی که فکر میکنه داره راه میره پیش میریم غافل از اون که در واقع تو بغل پدریم و پدره که داره مارو جلو میبره...
نگران نباش توی خود مسیر استحاله پیدا میکنی.
برات خوشحالم... خیلییی
پاسخ:
سلامم رفیق خوبم
ممنونم بابت نظرهای دلنشینی که برام میذاری..

قربان ذره پروری ارباب جانم برم:((

خدا دلت رو شاد کنه..

توبغل پدریم و پدره که داره ما رو جلو میبره
ای قربان لطفت حسین:((((
دیگه راه رفتن برام مهم نیست گریه هام بخاطر شرم از اینهمه لطف اربابه

باورم نمیشه اصلا
خوشحالیتون روزافزون خواهرجان
  • سید محمد رضی زاده
  • در نگاه و دعایشان باشید ان شاءلله در طول تمام این راه
    پاسخ:
    ان شاء الله مومن
    کسی که قصد زیارت کنه زائره،حتی اگه نره
    و ارباب حتما نگهدار زائرش هست.

    زیارت ارباب مکرر نصیبتون
    چه خوب! ان شاالله از پسش برمیای...
    عیدتم مبارک :)
    پاسخ:
    ان شاء الله
    شما هم دعا کن

    عید شما هم مبارکک:))
    متشکر. عیدتون مبارک
    پاسخ:
    تشکر برای چیه مومن؟
    عید شما هم مبارک باشه
    سلام بانو
    عیدتون مبارک
    چقدر خوووب... ان شالله که خیره
    التماس دعای ویژه

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام رفیق جانم
    الحمدلله

    محتاجم خودم
    اما به شرط لیاقت دعاگوی همتون هستم
    مخصوصا شما تو نجف
    سلام عزیز دلم خوبی؟
    نمیدونی چقدرغبطه میخورم به حالت
    یقین داشته باش که لیاقتشو داشتی که خاص طلبیدنت
    منو یادت میمونه دعام کنی؟
    یادته دفعه پیش هرچی میدونستم که توشه راهت کنی بهت گفتم
    این دفعه میگم توشه راهت همون عشقته،معرفتته
    ازشون بخواه روز به روز محبتشون تو قلبت شعله ور تر بشه
    محبتی که مودت بیاره
    اطاعت بیاره
    انقدر عاشق بشی که تا شنیدی"حسین"دلت زیر و رو شه
    هیچ عشقی تواین دنیا جز عشق اهل بیت حقیقی نیست
    باقی محبتها اگه در راستای محبت این ذوات مقدسه باشه حقیقی
    منو یادت نره
    بگو  بهار به بدی خودش معترفه
    اما کرم شمام زبانزده
    بگو من فقط میخوام ،ثابت قدم باشم
    همین...
    پاسخ:
    سلام رفیق سابقه دار؛))
    ای بابا شما بحال ما غبطه بخوری من بحال شما چه میکنم؟
    غبطه تر؟:)
    محبتی که مودت بیاره،اطاعت بیاره...همینطوره
    اگر کربلایی نباشیم کربلا رفتن چه سود؟
    خواهر امروز از مسیر بیت رد میشدم،من پارسال محب ولی الله شدم
    محب در حدی که برام مهم باشه حرفاشون،سخنرانی هاشون
    تازه حس کردم تشنگ ذاتی به ولایت رو
    یادم اومد چی شد افتادم تو مسیری که اگر آدم باشم،اگر لایق باشم،اگر ولایت پذیر باشم،عشق رو تجربه میکنم.
    عشق واقعی فقط مال خدا و اهل بیتشه.

    چشم بهار جانم
    میرم میگم ارباب جان
    شمایی و این نوکرت....


    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلاااام عزیزز دلم
    خیلی خیلی  خوشحال شدم 
    این چند روز هر موقع وقت میکردم میومدم سر بزنم ببینم ماجرای کربلا رفتنتون چی شد،خداروشکر که راه حلش و نشونتون دادن
    اما اسم حسین می آید...نمیدانم ،را خیلی خووب میفهمم(گریه)
    یاااا حسین
    خوووش به سعادتتون 
    ان شاالله به سلامتی
    التماس دعااا
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    بسم الله
    سلاام ریحانه ی بهشتی
    خیلی خیلی لطف دارید بانو
    الحمدلله..
    بقول این رفیقمون محبتتون روز افزون
    محبتی همراه با اطاعت

    خوش به سعادت اون کسی که حسینی زندگی کرد و حسینی به شهادت رسید
    خدا پشت و پناهت باشه 
    ارباب یاورت 
    التماس دعا عزیزجان

    پاسخ:
    ارباب یاورت:(
    ای حسیین

    محتاج دعام خانوم
    حاجت روا بحق امام سجاد جانم
    سلاااام
    وااااای مروه جان دلمو بردی :'(
    دعای جوندار میخوام از اینا که بهار جان گفتن:)
    آه ه ه

    یاعلی

    پاسخ:
    سلااام
    قربان این دل که با حرف مثل منی حتی،منقلب میشه.

    بهار جان...بیا دعا کن دوست جان ما رو؛)

    امام علی دعاگوتون عزیزمن.
    خدا کنه لحظه لحظه ات وقف اهل بیت باشه و عاقلانه عاشقشون بشی...
    خدا کنه که به مقام محمود برسی.
    خدا کنه که دلت همیشه تنگشون باشه،خواهر من
    چه جمله ی زیبایی  

    با عشق ممکن است تمام محال ها
    پاسخ:
    سلام
    چه جالب که اومدین وب ما

    مصراعی از شعر فاضل نظری هست
    خیلی زیباست،سرچ کنید بخونید حتما

    خطی کشید روی تمام سوال ها
    تعریف ها معادله ها احتمال ها
    ....
    http://as9.asset.aparat.com/aparat-video/a_770l3g1h96j420mn1o2l6mn04m42ok44km7o91777747-497y__976ed.mp4
    پاسخ:
    جانم حضرت زهرا..س
    اولین مدافع حرم

    خیلی خوب و دوست داشتنی بود کلیپ
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">