و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

باید گذشت از این دنیا،به آسانی

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

«من» بی اهمیت ترین واژه است اگر عاشقی،

پیشه ی زندگی ات باشد.....


«من» بی بها است برای کسی که مقصدش،

گذشتن است..

گذشتن از همه ی داشته هایش...

گذشتن از تمامِ سرگرمی ها،

و نیست شدن در هستیِ مطلق...



و برای چیزی که بی بها است،نوشتن،

بی فایده است...

******

و منزجر کننده است،هر چیز که بوی «من» بدهد...


/تمام شد/





/بعدا نوشت: آغاز یک پایان...واژه های بلوری را،ورق زدیم...دو سال،برای منیت کافی بود...بس است دیگر،حدیث نفس/


  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۲)

  • مــ. مشرقی
  • آخ دقیقا!
    عکسو ندیده بودم تاحالا! واقعا همینه...
  • دل. بیقرار
  •  وانسان های امروز گرفتار نفس یکدیگرند...
    پاسخ:
    یکدیگر؟!
  • سید محمد رضی زاده
  • بارالها
    من را از ما بگیر
    خودت را اما نه
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام مروه جااانم
    میگم فردا باید هم صفحه های مربوط به شماره خودمون و بخونیم هم ۶۰۰تا۶۰۴؟
    پاسخ:
    سلام ریحانه جان
    نه دیگه ختم شخصی مون تموم شد،امروز آخرین سهممون بود
    ان شاء الله فردا همگی 600 تا 604 رو میخونیم


    این من من شیطان است 
    خدا رحمتش کند امام را
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • تامل برانگیز بود

    سلام
    طاعاتتون قبول
    عیدتونم مبارک
    پاسخ:
    سلام خواهر
    عید شما هم مبارک
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام عزیزم
    آره متوجه شدم اشتباه شده بود
    نماز روزتون قبول
    عیدتتونم مبااااارک
    خیلی التماااس دعا
    عاقبتتون به خیر
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام ریحانه جان
    خدا از همه قبول کنه ان شاء الله

    عید شما هم مبارک
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت علی اصغر
    ان شاء الله که زلالی ماه رمضان رو حفظ کنیم
    سلام به مروه عزیزم
    خوبی خانومی؟
    ما رو نمیبینی خوشی؟
    با تاخیر عیدت مبارک
    پاسخ:
    سلام خانوم
    شما خوبی؟

    الحمدلله
    عید شما هم مبارکک
  • مسافر غریب
  • تا میتوانید برای مهدی فاطمه قلم فرسایی کنید...

    برای مهدی فاطمه
    پاسخ:
    اینها جملگی حدیث نفس بود
    دل را صاف باید کرد

    دعایم کن

    +دوست دارم تلنگرانه هاتو رفیق
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عید بندگی بر شما مبارک
    التماس دعا

    دقیقا من مفهوم این متن و پست رو متوجه نشدم
    برداشتهای متفاوتی داشتم از متن
    اما
    همیشه به خودم و گاهی به برخی ها میگم که تا وقتی پا روی این من وجودیمون نذاریم هیچی نمیشیم
    این من مثل پله عمل میکنه که اگه گذاشتیمش زیر پامون ما رو میرسونه به بالا و اگر نکردیم ما رو زمین میزنه

    ان شاالله که منظورتون ننوشتن نبوده دیگه

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    عید شما هم مبارک

    نوشته ها رو خوندم
    منیت تو عمق نوشته ها باعث شد چنین کاری کنم.

    نه ان شاء الله که واژه یار همیشه ی من هست.
  • عباس زاده
  • مجددا سلام مومن
    باید کاری کنیم همه ما که به سمت این بریم که این احساسات رو برای خودمون کنترل کنیم
    نیت عامل مهمی در عمل ما هست
    شاید فیلمش رو دیده باشید وقتی امام رو داشتن از پاریس میاوردند تهران خبرنگار در هواپیما از ایشون پرسید چه احساسی دارید ؟
    امام گفتن هیچ احساسی ندارم
    اگه همه اینها که دارند میگن درود بر خمینی همه بگن مرگ بر خمینی هیچ حالت من تغییر نمیکنه
    این نشون دهنده این هست که عمل برای خداست

    توی همین ماه رمضان جایی بودم که یکی از منبری ها میگفت اگه به ما بگن که شما مثلا سه روز دیگه باید از دنیا برید و میمیرید
    اگه حالت ما تغییر کرد که کارمان درست نیست و اگر گفتیم که آماده ایم کارمان درست است
    مثلا بگیم عه به فلانی بدهکارم باید بدهیم رو بدم یا مثلا اینقدر نماز قضا دارم یا ...

    حالا توی نوشتن هم همینه باید ماها روی خودمون کار کنیم که هوی برمون نداره البته این درگیری داخلی خودمون با نفسمون هست

    حالا یه پیشنهاد دارم
    خیلی مطلب خودتون رو نخونید یک بار بنویسید و یک بار چک کنید مطلب رو و خیلی به کامنت ها دقت نکنید و ریز نشید ، گاهی اطرافیان تعریف های زیادی میکنند

    به خدا توکل کنید

    من همیشه سعی میکنم که خودم رو هیچی نبینم تا این هوا توی سرم ایجاد نشه
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    خیلی پیشنهاد خوبیه
    هی متذکر بشم اگه سه رو دیگه بمیری...؟

    سعیتون مستدام..
    تشکر بابت نظر

    برای ما هم دعا کنید..
    برای همه
  • میثم علی زلفی
  • سلام
    می دونستید شعر تیترتون شعر دسته 1 حمزه سید الشهدا بوده است.
    http://fetrateelahi.blog.ir/post/48
    تو این پست راجع بهش حرف زده بودم
    پاسخ:
    سلام
    نه!
    چقدر عالی
    باید گذشت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">