و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اربابِ من....

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

خوش آن لحظه که پای من وا شود
برای زیارتـــ میـان حرم
بمانم شبــ قبل از اعزام جنگــ
برای عبادتــ میـان حرم
همه آرزویم همین استـ و بس
که بر سنگـ قبرم چنین حکـ شود
محل جراحتــ : ورودی شـهـر
محل شهادتــ : میـان حرم . . .

اربابـــ . .




پ.ن:

معـــــــــــدن سخا، حســــــین

میـــــ کشیـــــــــ مرا حسیـــــن...

میــــــ کشیــــــــ مرا حسین...



---

به دعاهای شما محتاجم،

شاید ارباب،پذیرد من را...


---



  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

  • •● ســـــردارِ مــــن ●•
  • میکشی مرا آقا...

    ممنون از حضورت...
    پاسخ:
    سلام..
    من هم ممنونم از اینکه اومدی رفیق