و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

در پناه حرم...

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ب.ظ

هیچ ندارم که به نامت کنم
آمده ام تا که سلامت کنم...

آقا سلام
سلام آقا
سلام آقای خوبی....

خوشبختی یعنی
بری دیدن امام رضا
خوشبختی همینه همین...
حس بودن کنار مولا....
*
برای مخاطب:
سلام
سال نوتون مبارک
دعاگو هستم ولی...
بشنوید تا بیاید خودتون
حیفمچ اومد اول سالی مهمون امام رضا نشید.

1.




2.




(و این دومی که شعری شادی بخش افتخار آمیزه رو مازندرانی هاش بهتر متوجه میشن...
فقط اینکه بدونید دور یعنی قربونش برم.)


  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • آشنای بی نشان
  • خوش به سعادتتون و التماس دعا
    سلام
    به‌به... خوش به سعادتون. 
    حاجاقا می‌گفتن کربلا و مشهدم که می‌رین با نیت حُباً لفاطمه (س) برین. حتی امام رضا رم حُباً لفاطمه (س) دوست داشته باشین. همه‌چیِ همه‌چی‌مون به محبت خانوم فاطمه (س) و به بغض دشمنشون انشالا... 
    اینم هدیه متقابل در مقابل هدایاتون:
    http://meysammotiee.ir/files/other/veladat/MiladImamReza1394
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    لینک رو که میزنم صفحه اصلی سایت رو میاره

  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات ضمن عرض تبریک سال نو و ارزوی سالی پر خیر و بابرکت و عرض تبریک اعیاد فرخنده و خجسته پیش رو
    احتراما به محفل ختم قرآن دعوتید. لطفا جهت مشارکت در این ختم پرخیر و با برکت جزء انتخابیتان را اعلام بفرمایید جزاکم الله خیرا

    جدول ختم و اسامی بزرگواران مهدوی در ادامه مطلب بسم الله...


    پاسخ:
    به به
    سلام

    خدمت میرسیم
    عالی بود
    سلام عزیز
    لینکی نیست
    پاسخ:
    علیکم السلام
    مطمئنید؟!
    آره عزیز. برای م ن نیسست. جلوی یک و دو کاملا سفیده. روی هیچ کدوم از کلمات هم اثر لینک نیست حتی وقتی موس نگه می دارم. 
    پاسخ:
    عه:)
    من صوت رو مستقیم گذاشتم
    لینک ندادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">