و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

صرفا جهت نشر شادی...

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ



قطار تهران اندیمشک...
از واگن خودمون شروع کردم دونه دونه کوپه ها رو سر زدن...
کوپه اول واگن چهار
در زدم و دیدم به بهههه....!
هشت نه نفر از کادر اردو دور هم جمعن و میگن و میخندن
یه سلام گررررم کشدار و هماهنگ از جانب بچه ها و من...
بعدم شروع کردن دست زدن که به به عروس مون اومد.... :)
و بعدش شروع کردن شعر خوندن و شلوغ کردن :)
کلی دور هم شادی کردیم و خندیدیم... و گفتم اماان از دست شماها....
اگرچه من هی ذهنم درگیر این بود که اولین کوپه ایم و بغل مسئول واگنیم...ولی سعی کردم زیاد حساس نشم و طبیعی بدونم شادی بچه ها رو...
همین که از کوپه اومدم بیرون، یه آقای میانسالی تو راهرو رد شد، ازم پرسید: شما همتون بسیجی اید؟؟
واهاییی...
دوباره در کوپه بچه ها خودمونو باز کردم گفتم بچه هااااا :)
حیثیت مون رفت:))))
بچه ها هم که عااالی
بدون اینکه ذره ای به روی خودشون بیارن،
سریع کانال رو تغییر دادن و دسته جمعی و همراه با سینه زنی شروع کردن به خوندن مداحی میثم مطیعی:
در راه رهبرم، از جانم بگذرم.... :))


  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

  • دختـرِ بی بی
  • :)))
    پاسخ:
    شاد باشی همیشه:)
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    کوپه اخراجی ها بودند پس(لبخند)

    حاجی گرینف نشی خواهر(لبخند)

    زیارت قبول...برای همه دعا کنید لطفا..

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بچه های خودمون همیشه شلوغ ترن:)

    خیلی تلاش میکنم:))

    سلامت باشید
    عاقبتتون بخیر
  • شـ ـکـرانـه
  • سلاااام :)
    به به خوش به سعادتتون.
    خیلی استفاده کن.

    بعلاوه توی این شلوغی ها و بودن ها، برای روزهای دوری، نبودنشون رو هم تمرین کن.

    از طرف یک فارغ التحصل :/
    پاسخ:
    به به
    سلااام
    شکرانه ی عزیز

    خوبی شما؟

    بله بله
    به یکباره از یه فضای شلووووغ پرمشغله
    رها میشی در یک خلا!

    پیکسل هم بخرید
    سلام :)
    پاسخ:
    سلام

    هشتک
    تلنگری به کارهای تکراری بچه مذهبی ها :)
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    خوش بگذره.
    التماس دعا.
    اینجاها امثال تو خیلی رشد میکنن.
    پاسخ:
    سلام رفیق
    ممنونم

    دعاگوی دوستان بودیم

    :)
  • آشنای بی نشان
  • یاد اون قسمت از اخراجی ها افتادم که گفت بچه ها صاحبش اومد بحثو عوض کنید خلبانان،ملوانان ای امید فخر ایران پرواز کن
    پاسخ:
    دقیقا همینن بچه هامون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :))

    ایول الله ...
    خداقوت بسیجی
    پاسخ:
    :)))
    سلامت باشی
  • سرباز کوچولو ...
  • هههههه
    به قول @فیشنگار پیکسل هم بخرید هههه
    ما همیشه تو اردو ها همینجور شلوغیم
    پاسخ:
    خوبه
    شلوغی خوبه :)
  • شـ ـکـرانـه
  • ممنونم خداروشکر شما خوبی خوشی سلامتی؟

    آره واقعا...
    یه فضای شلوغ و جاری بودن
    و بعد یه خلا پر از سکوت و متاسفانه گاهی هم سکون...

    خلاصه که کلی استفاده کنید، جای ما هم خالی کنید بسیار:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">