و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بهترین مربی عالم...

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳ ب.ظ

امکان نداره

به خدا بگی میخوام بزرگ باشم

و خدا شرایطش رو فراهم نکنه...

یعنی من هر بار جدا گفتم یه چیزی رو میخوام خدا درجا ابتلاش رو فراهم کرده...

و اساسا چون خواسته هام از حد خودم خیلی فراتره،مجبورم امتحان های فشرده ی سخت بدم...

مثلا وقتی به عنوان یه دختر کار نکرده ی کارنابلد از خدا میخوای که آخر همین تابستون کدبانو بشی(:/) خداوند هم میگه باااشه...برو که رفتیم... بعد تو میمانی و یک کوییز سختتت....و سایر مثال ها که هست...

*

امسال به خدا گفتم احساس میکنم اینکه فقط خودم برم کربلا کمه...دوست دارم بیشتر باشم...زیاد باشم...

یعنی واقعا خداروشکر بابت این خواسته های بزرگی که دارم

 خدا هم که قربونش بشم درجا شرایط امتحان رو رقم میزنه:)

وای امام حسین...ع

من هر دفعه میخوام بگم هر جور خودت صلاح میدونی و اگه طلبیدی دمت گرم اگر راهم ندادی هم که حق داری

ولی باز حرفت میشه دلم میلرزه

احساس خفگی میکنم وقتی فکر کنم راهم نمیدی....

وای وای....

آقا جورش کن

منتظریم:((((

*

بنظر خودم خیلی وقته که ننوشتم...

دعامون کنید... دعا کنید امانت خدا رو پس بدیم...دعا کنید خودمون رو فقط برا خودمون نخوایم...نمیدونم.. دعا کنید ازمون راضی باشن....آی زائرها....

به حرم امیرالمومنین که رسیدید، خواهشا...بگید سلام امام عزیزم...مروه خییییلی دلش میخواست بیاد... 

(به یه سفر پنج شش روزه هم راضیم...فقط برم، ببینمتون...تا سال بعدددددد! 

کاش جا نمونم...کااااش....)

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۰)

  • آشنای بی نشان
  • اصلا خداست و امتحاناتش:)
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    من رفتم سلامتو می رسونم!حتما! قول میدم! 


    پاسخ:
    سلام
    :)
  • آشنای بی نشان
  • یعنی امسال نمیرید کربلا؟
    پاسخ:
    سوال تون چقدر معنا داشت برام....
    *
    باور نمیکنم ارباب جام بذاره...
    با اینکه هیچی معلوم نیست
  • آشنای بی نشان
  • من کلا پست رو نفهمیدم:) ولی امیدوارم روزی شما و روزی خودم و همه مشتاقان بشه
    پاسخ:
    حق دارید بنظرم
    چون نصفش گفتگو با امام حسینه...

    الهی آمیین
  • پیـــچـ ـک
  • میخندی؟! حالا که این طور شد فقط برای امسال این قول رو میدم. اگه امسال رفتم سلامتو میرسونم!
    می دونی که من چه قدرم امسال رفتنی ام؟! اصلا هشتاد میلیون ایرانی هیچ کدوم شرایطشون اندازه من مساعد نیست برای رفتن به پیاده روی اربعین...

    پاسخ:
    لبخند بود...
    شما دائم السلامی الان
    فقط یه اراده کافیه برات تا وصل بشی به آغوش امام...

    برسون سلام ما رو هم...
  • راهی به سوی نور
  • سلام
    ان شاءالله که قسمتتون بشه که برید
    خیلی زود قسمتتون بشه
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شاالله حسینی شدن...
    شما هم
    ممنونم برای دعاتون

  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • خدا با اتفاقاتی که در طول روز ها و ماه ها و سالها میوفته باما حرف می زنه ...
    ___________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
    شهر، آنِ توست و شاهی، فرمای هرچه خواهی
    گر بی عمل ببخشی، ور بی گنه برانی...
    سعدی
  • آشنای بی نشان
  • سلام
    روزیتون شد یا نه؟
    پاسخ:
    علیکم السلام
    چند دقیقه پیش متنم رو و خوندم، بخودم گفتم چرا به پنج شش روز راضی شدی؟
    *
    ما اقدام کردیم
    بقیه اش با خداست...
  • آشنای بی نشان
  • والا ما داریم در حد پنج شیش روزه اش رو میریم:)

    ایشالله روزیتون میشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">