و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

درس میخوانم،قربة الی الله...

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

همیشه،هر ترم،یا هر باری که با علاقه میشینم سر درس هام
دلم میخواد همون میزان زیبایی که دارم می‌بینم به دیگران هم منتقل کنم
یا عکس بگیرم ازشون و همه جا پخش کنم....
اما هر دفعه به خودم میگم مگه اینجا اینستاگرامه؟
که آی مردم ببینید من چه چیزهایی دارم....
ولی بعد یکم نگاهم فرق کرد
گاهی گذاشتن بعضی تصاویر اصلا هم بد نیست،حتی خوبه...
ما هم باید گاهی تو خیلی عرصه ها حرف بزنیم،حرف نو
و هیچ عیبی نداره لذتی که داریم با وجود مشکلات می‌بریم به دیگران نشون بدیم،وقتی بعضی لذت های بی ارزش داره تبلیغ میشه خیلی شدید....
منتها نیته مهمه...برای عرض اندام و خودبرتر بینی نباشه...
بگذریم
اصلا همه اینها رو گفتم که عکس جزوه های این ترمم رو منتشر کنم:))
آوردم شون برای برنامه ریزی دیدم خیلی منظم و مرتبن میگن از ما عکس بگیر...
(بماند که دیدم چقدر از اون حجمی که توی ذهنم بود و میترسیدم، کمترن... اما امان از محتوا:) )

اینم تصویرشون




خیلی سعی کردم در قاب دوربین طوری جاشون بدم که معلوم بشه چی هستند
اون سه تا جزوه ی سمت راست هم از روی بخشی اش عکس گرفتم که قرار بوده براتون بذارم وب
حتی خوب دقت کنید اون اولین جزوه ی سمت راست بالا،وسط صفحه این رو هم نوشتم: کامل بذارم وب:))

/جا داره یاد خانم الف رو گرامی بدارم./
حالا خوشم میاد با وجود توضیحات هیچکس به تصویر دقت نکنه... :)
دقت کنید آقا...کار سختی بود:))

/جهت تنویر افکار عمومی باید بگم متاسفااانه جزوه ها بطور کامل تدریس شده:(( بجز روزنامه که سمت چپ تصویر و نصفش زیر کتاب هاست.
اون کتاب آبیه هم بسی سختت و حدود 80 درصدش تدریس شده،بقیشم وقت نشد،وگرنه استاد میخواستن جبرانی بذارن تا تموم شه....!
اما کتاب سفید و قهوه ای(گفتم شاید اسماشون رو بگم فکر کنید چی هست حالا:) بخشی اش برای امتحانه
کتاب بلاغت عزیز هم حدود 200 صفحه اش...
دفترها هم که بخش مکتوب در کاغذ معانی اشعار و مقالات و متون هست که در خود جزوه ی مربوطه جا نمیشده....
دیگه توضیح همه اش رو گفتم:)/
*

/به کجا داریم میریم؟/
/من اگه خویشتن داری نکنم اینجا هر روز عکس کتابه و صحبت درباره ی دانشگاه و اساتید... :) /
/ معدل الف نیستم متاسفانه اما شدیدا علاقه مندم به رشته ام و درسهام /

/نظرات بدون تایید نمایش داده میشن./




  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۱)

  • صـــا لــحـــه
  • پس یا ادبیات عربی میخونی یا مترجمی عربی!؟
    منم مبادی ۴ و بلاغت و متون عربی و ... رو پاس کردم تو حوزه. برای همین الان هوس کردم روزنامه ت رو بخونم :)


    پاسخ:
    ادبیات

    عه چه گسترده میخونید
    نمیدونستم

    روزنامه الوفاق تو باجه های خودمون هست،البته همه جا نیست.
    عکس رو هم باز کردیم دیدیم ما
    خیالتون راحت :)

    + خانم الف چی شده؟
    پاسخ:
    بسیار خوب

    چیزی نشده
    هم التفات به این دست مطالب داشتن، هم عربی که مدتیه دیگه نیستن در فضای مجازی
  • صـــا لــحـــه
  • یه دورانی هم بود که شبکه کودک ما (من و داداشم ) کانال الجزیره للاطفال بود. 
    +عربی م خوبه :)
    +عربی رو هم دوست دارم :)
    +از جلوی دکه ها که رد میشم نگاه میکنم. بلکه یه روزنامه انگلیسی یا عربی بخرم ولی هم کم پیش میاد این عبور کردن و هم همه دکه ها ندارن :)
    پاسخ:
    چه خوب و جالب
    نه من فقط دبیرستان عربی دوست شدم و بطور رسمی از پیش دانشگاهی بود که ادبیات و عربی توامان نقطه عطف من بود
    *
    اگه تهران هستید میدون انقلاب دارن روزنامه فروشی ها.
  • صـــا لــحـــه
  • بعدشم اینایی که گفتم خیلی هم گسترده نیست! ولی مکفی هست... :| 
    پاسخ:
    البته لازم هم هست واقعا
    بلاغت
    و صرف و نحو
    ولی متون و اون چندتا نقطه..؟

    چه خوبه که لذت می بری
    منم عربی رو دوست دارم، زیاد (:
    امیدوارم این ترم معدل الف بشی ((:
    پاسخ:
    :)
    امیدت بهم انگیزه داد
  • صـــا لــحـــه
  • تجزیه و ترکیب هم داریم. تجوید و روان خوانی قرآن و بعدا هم متون تخصصی :)

    + گذرم خیلی به انقلاب نمی افته :(
  • ام شهرآشوب
  • ما فاتَ مَضی وَ ما سیأتیکَ فَاَیْنَ؟ 

    قُمْ فَاغْتَنِم الفُرصَةَ بَینَ العَدَمَین

    من عاشق این شعر حضرت امیر هستم :)

    پاسخ:
    چقدرر خوب......

    روونش میشه: اونچه که گذشت گذشت
    آینده هم که هنوز نیومده
    پاشو و فرصتی که الان داری رو دریاب
    (الانه که هست،گذشته و آینده عدمه،وجود نداره)

    ممنونم
    هدیه ی خوبی بود
    وای وای یاد شب های امتحان افتادم :| 

    موفق باشی دوست جان :*
  • علی زیرایی
  • عالی بود ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :) چه خوبه که درسا ازتون دل میبرن 
    دلم هوای درس و مشق کرده. ولی اصلا حوصله شون رو ندارم :/ دلم تنگ شده برای روزایی که با عشق درس میخوندم.

    عربی خوب است :) به شرط مدرس های خوب
    پاسخ:
    جسارتا
    برای خط دوم
    گاهی دلیلش اینه که تنبل شدیم
    گاهی هم برای خوبانی مثل شما دلیلش اینه دیگه توی اولویت هاتون نیست


    بله..مدرس بی اثر نیست
  • خورشید ‌‌‌‌
  • من هم نظر خانم پلک شیشه ای...

    دلیلش رو هم نمیدونم!


    پاسخ:
    :))
    صداقت با خود گام اول پیشرفته.
    (از این جمله ها که مشاورها میگن:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی