و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

تا وقتی بهت فکر کنم تو بهشتم...

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ب.ظ

جای شما سبز
این سه شنبه و چهارشنبه، رفته بودیم سفری کوتاه به قم،جمکران...

و من از روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) رفته بودم به روزهای سفر دو سال پیش،که نجف بودیم و بعد هم کربلا....

حالا انقدری تو این حس غرق بودم،روبروی حرم حضرت معصومه،همش حس نجف رو داشتم و اصلا انگار باورم نمیشد ایرانم...

شاید اینکه دورتا دورمون اون ساعات بچه های عرب می دویدند و با هم حرف میزدند بی اثر نبود...

اما هر چی بود،وقتی راه افتادیم به سمت جمکران، توی ون، یا وقتی پیاده شدیم و موکب های بین راه حرم تا حرم رو دیدم، دیگه این حس،دست از سرم برنداشت....

کربلا.... امام حسین.... امام زمان....

یادش بخیرررر
حسینیه ی کربلامون، نیمه شعبان دو سال پیش، اینکه تو راه، شب آخر پیاده روی، تحویل شد،سال جدید شمسی من...

و از آن روز که در بند تو ام، آزادم.....

*
چقدر دلم پیشتونه امام حسین...ع
با اینکه خیلی داغونم
با اینکه صدبار خطا کردم
ولی ایمان دارم «تا وقتی به تو فکر کنم،تو بهشتم»

پناه بر هدایت خاندان شما میبرم از گمراهی...



  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • التماس دعا
    پاسخ:
    تکیه گاهتون بشه امام حسین...ع
    و من هم...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :) حس های نابتون مستدام

    التماس دعا
    پاسخ:
    آمین

    امام زمان از زندگی تون راضی باشه...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ممنون از دعای خیرتون. در حق خودتون اجابت
    چقدر دلم هوای حرمش رو کردم که نگو زده به سرم برم تمدید پاسپورت ی سر برم کربلا :'(
    پاسخ:
    چه خوب
    برو تمدید کن خواهر
    ان شاءالله به زودی روزیت بشه
    اعیاد گذشته هم مبارک
    ببخشید نیومدیم وبلاگ عرض ارادت
    قسم به معنی «لا یمکن الفرار از عشق»
    که پر شده است جهان از حسین سرتاسر...


    به زودی نصیبتون بشه کربلا و نجف و کاظمین و سامراء ان شاءالله
    پاسخ:
    رحمت بر این شاعر و این شعر


    ان شاءالله
    ان شاءالله
    روزی همه آرزومندان
    سلام
    زیارت‌ها قبول
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ان شاءالله 
    نه باوووو این حرفا چیه دوستم :*
    پاسخ:
    :)
    به به
    زیارت قبول
    پاسخ:
    روزی شما بشه
    سلام
    زیارت قبول
    پاسخ:
    علیکم السلام
    روزی شما بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی