و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بهترین رفیق...

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ب.ظ

ارتباط با خدا تنها ارتباطی است که میتواند شدید و شدیدتر شود و هیچ آسیبی به دنبال نداشته باشد...

برای ارتباط با خدا وقت بگذاریم...

نهایتا ما پیش خدا خواهیم رفت و تا ابد پیش او می مانیم
برای ملاقات با خدا آماده شویم...

/بخشی از یک یادداشت معنوی/
*
یا من ارجوه لکل خیر
ای کسی که برای هر خیری به او امید دارم....
ای خدایی که تمام خوبی ها از جانب خودته
فقط خودت
از تو بهترین ها رو میخوام...
بهترین لذت ها، بهترین انتخاب ها، بهترین محبت ها، بهترین همنشین ها، بهترین دوست ها، بهترین سرمایه ها، بهترین بندگی ها، بهترین خوشی ها، بهترین عاقبت ها....
از تو بهترین ها رو میخوام
و میدونم در پس این خواستن،باید برای بهترین ها،آماده بشم...
پس بازم خودت پناه و یاور و یاری گرم باش ای خدا......
*
ماه رجب
ماه آشتی با خداست
وقت های دیگه شاید یه کمی سخت باشه برگشتن
ولی الان بهانه جوره...

*
محتاج دعاهای تک تک تون هستم حقیقتا... (دیگه سعی میکنم آخرین مطلب 96 باشه)



  • .. مَروه ..

نظرات  (۴)

عنوان منو یاد یه آهنگی به همین نام از حسین صیامی انداخت
پاسخ:
صیامی مگه شاعر نبود؟
شاعره ولی خواننده هم هست:)
http://www.kasamusic.com/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88/1375-%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82
پاسخ:
ممنونم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

فرا رسیدن ماه پر برکت رجب و پیشاپیش سال جدید شمسی بر شما صمیمانه مبارک

به قول خواجه عبدالله انصاری:
"الهی! ما را آن ده که آن به"

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام

بر شما هم مبارک

آمین...
  • سید مقدام حیدری
  • سلام و سال نوتون مبارک:)
    سالی داشته باشید پر از موفقیتهای غافلگیر کننده و روزی خارج از حساب و کتاب و اتفاقهای خوب غیر منتظره و پیروزیهای ناباور و شادیهای دور از ذهن و این که هر چه نیاز داشتید را هم بتوانید ایرانی اش را پیدا کنید و بخرید و از آن راضی باشید:)
    از نظری که برایم گذاشتید و تصویری که در اینجا منتشر کرده اید معلوم شد که از علاقه مندان به حاج آقای پناهیان هستید مثل من، و چه خوب که به زبان عربی آشنایید مثل من:)
    ولی تا به حال به این فکر نکرده بودم که در وبلاگم عربی بنویسم..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم بابت دعاهای خیر،ان شاءالله...
    همچنین برای شما

    البته از سخنرانان زیادی استفاده میکنم و حرف خوب رو از هر کسی میشه گرفت،نباید محدود به یک فرد شد...
    دریاره حاج اقا پناهیان اینکه بیان شون نو و شیواست،معمولا هم کوتاه و مختصره فایل های صوتی و پیام هاشون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">