و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

پرچم اول،دوکوهه

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

به حسینیه حاج همت نرسیدم
به آب حوضش هم حتی دست نزدم
گفتم اگه یه لحظه هم برم تو، کی بایسته اینجا به بچه ها بگه کدوم طرف برن که گم نشن....
الان دارم فکر میکنم کاش فقط یه لحظه وارد حسینیه میشدم و کنار اون ستون های قشنگ نفس میکشیدم....فقط نفس میکشیدم...
*
رفتیم کنار ساختمون های دوکوهه
ساختمونِ گردان انصارالرسول
دنبال ساختمون گردان عمار بودم چقدر دلم میخواست می موندیم همونجا
یا فرصتی بود و میرفتم تنهایی انقدر می چرخیدم تا پیدا شه....
*
راوی چقدر قشنگ و دلنشین روایت دوکوهه و گردان تخریبش رو گفت.
چه دلنشین گفت: شهدا اینجا توسل میگرفتن عبادت میکردن تو اون حسینیه که حاج همت دستور ساختش رو داد و بعد از شهادتش اسمش شد حسینیه حاج همت
از بچه های گردان تخریب که استراحتگاه شون چند کیلومتر با اینجا فاصله داره...از قبرهایی که پشت گردان کندن و نماز شب می خوندن....
از صبحگاه های پادگان دوکوهه که با شور و شعور این رزمنده ها آماده میشدند....
از نیمه شب های حسینیه که انقدر حضور رزمنده ها زیاد بوده گویا صلاة ظهره....
از صبحگاه شهید گلستانی براتون بگم
از نفس حق و گرمش
که هر صبح،مناجات صباح امیرالمومنین رو زمزمه میکرد و یک حسینیه، همصدای با او تکرار....

اللهم اجعل صباحنا، صباح الابرار
و لا تجعل صباحنا صباح الاشرار
اللهم اجعل صباحنا صباح المقبولین....
**

پادگان دوکوهه 18 اسفند 96
بیاد رزمنده هایی که اینجا،پشت خط، خودشون رو می ساختند و پالایش میکردند و خالص میشدند تا موقع عملیات،پر بکشند؛
پرچم اول: خود سازی

  • .. مَروه ..

راهیان_نور

نظرات  (۱)

  • خورشید ‌‌‌‌
  • و باز هم یه روایت دلنشین دیگه از شما و حسرتِ ما... 

    ممنون واقعا. برای من که از این تجربه ها نداشتم هیج وقت خیلی حس و حال خوب داره این نوشته ها

    پاسخ:
    روزی تون بشه ان شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">