و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

تا ابد جاری...

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

⏪ امام خمینی(ره):

آنها که تصور می کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی #مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد با الفبای #مبارزه بیگانه اند…

آنهایی هم که تصور می کنند سرمایه داران و #مرفهان_بی_درد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می شوند و به مبارزان راه #آزادی پیوسته و یا به آنان کمک می کنند آب در هاون می کوبند.

📚 صحیفه امام، جلد ۲۱، صفحه ۸۶



  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

روح امام رحمةالله علیه شاد.
یاران خمینی امروز، بعد از ۲۸ سال از رحلت او نشان دادند که راه امام همچنان زنده و پر طرفدار است.
پاسخ:
الحمدلله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">