و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

ما روزه دارها همه یاد لب توایم...

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دیدین یه وقت هایی، از شدت تشنگی زبانتون به کام میچسبه؟
دیدین یه وقت هایی تشنگی رمقتون رو میگیره؟
دیدین گاهی انقدر تشنه هستید که همه فکر و ذکرتون میشه رسیدن به آب؟
.
.
.
امشب لحظه ی افطار، یاد زبان به کام چسبیده ی علی اکبر(ع) کردم...
اونوقت که تو گرما زیر لباس های سنگین رزمی وسط معرکه ی دشمن بعد از سه روز تشنگی جنگید و جنگید و جنگید و جنگید...

ای به فدای جسم اربا اربای جوان تو،حسین.....


التماس دعا

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • خانم الفــــ
  • خوش به سعادتت که روزه داریت رو گره زدی به کربلا...قبول باشه ان شاءالله...برای ما هم دعا کن
    پاسخ:
    دیشب دلم ذکر اهل بیت میخواست
    تو گوشیم میچرخیدم پاکسازی کنم،خوردم به روضه ی حضرت علی اکبر...ع
    مینویسم....
    ببینن امام حسین و روضه هاش لذته عشقه آرامشه....
    خشونت طلبی نیست،غم منفی نیست،افسردگی نیست
    دیوانه نیستم دلم برای ذکر اهل بیت تنگ بشه...حتما لذتی رو دیدم که دلتنگ شدم

    اونها که نچشیدن،تن میدن به سندهای ننگین

    میچشیم و لذتش رو پخش میکنیم تو عالم
    ان شاء الله...

    شما هم دعامون کن خواهرجان
  • خانم الفــــ
  • چه حرف خوبی زدی...
    ایضاً چه دل پری داری :)

    ان شاءالله بهترین ها،توی این ماه عزیز،نصیبت بشه.
    پاسخ:
    :)
    این دل پر را بر ما ببخشایید...
    دلواپسیم دیگه... :))
    هعیی

    روزی شما هم بشه عزیز
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • با نیم عبا بردن این جسم بعید است
    باید که عبای دگری داشته باشی ...
    + العاشق یکفی !
    پاسخ:
    ای واااای.... :((((((
    علی اکبر لیلا....
  • شبنم بیقرار
  • من همیشه این جمله حضرت علی اکبر رو یادم میاد که : اگر ما بر حقیم پس چه باک از مرگ؟
    اینقدر من این جوون رودوست دارم که نگوو...دلم میخواد خودمم همین جور بشم...

    بعضی وقتا فکر میکنم که امام حسین علیه السلام بعد از شنیدن این جمله از حضرت علی اکبر چه قدر جلوی خدا افتخار کردن!

    خدایا این اون بچه ایه که به من امانت دادی... من خودمو جای اقا میذارم قلبم به تپش در میاد...وقتی ایتنو فکر میکنم تازه معنی اون فریاد های ولدی علی ولدی علی رو میفهمم.... اون موقع تازه یه گوشه از سوز دل اقا ابی عبدالله رو میفهمیم...

    :(

    پاسخ:
    چه زیبا....
    من یاد اون جمله افتادم که اذا کان منادی زینب فاهلا بالشهاده...
    خیلی جمله ناب بود...ممنونم
    چه خوب...من با ایشون جدیدا ارتباط قلبی دارم پیدا میکنم...

    راست میگی....احساس افتخار....سربلندی....عشق....

    در رفتن جان از بدن،گویند هر نوعی سخن
    من خود به چشم خویشتن،دیدم که جانم می رود.....

    :((

    خدا کنه علی اکبر بشیم...تا آخرش بمونیم....تا ته تهش...
    برای ما هم دعا کنید،، قبول باشه ان شاءالله
    پاسخ:
    محتاج دعاییم خواهر...
    از شما هم قبول باشه
    عاقبتتون بخیر
  • ذره ی ناچیز
  • سلام علیکم
    طاعات قبول
    اجرکم عندالله
    پاسخ:
    علیکم السلام مومن
    عبادات شما هم قبول باشه
    نظرتون رو تو یکی از پست های قدیمی دیدم، سری به وبلاگتون زدم
    چه گرد و خاکی گرفته بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">