و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

مرا به خیر تو امید نیست...

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۹ ب.ظ



قرار بود عزت به ایرانی برگرده
قرار بود آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنند که ملت محتاج یارانه ها نباشند
قرار بود برجام همه ی تحریم ها رو لغو کنه
قرار بود تعامل با آمریکا حلال مشکلاتمون بشه
چی شد آقای روحانی؟

#ارباب_وعده_ها
#دولت_دروغ
#عزا_عزاست_امروز_روز_عزاست_امروز_زندگی_کارگر_رو_به_فناست_امروز
ما سیاه نمایی نمیکنیم اقای روحانی
ما این حقیقت ها رو توی جامعه مون
توی خونه هامون
توی سفره هامون
میبینیم....
و صد البته شما نمی بینید که از پول خانه ی کارگر خرج تبلیغاتتون کردید.... #متاسفم
*
میلاد مولا جانمون صاحب الزمان مون مبارک باشه به همه

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • وسعت خانه 800 متری ، اجازه دیدن به انسان نمیده !
    مبارک است ان شالله
    پاسخ:
    واقعا...

    ان شاء الله بر همه
    علی برکة ا...
    پاسخ:
    :)
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام مروه جااانم
    از مناظره ها دیروز و تونستم ببینم فقط
    واقعا تاسف بار بود این همه بی اخلاقی ...
    و ناجوانمردانش این بود که با حضور آقای جهانگیری در واقع زمان صحبت آقای روحانی دو برابر بقیه بود...!
    بنده از سیاست سر درنمیارم اما موندم چطور با داشتن این پرونده هایی که خودشون از همدیگه رو میکردن رد صلاحیت نشدن 
    ان شاالله کسی انتخاب شه که باعث شادی آقا صاحب الزمانمون (عج)شه
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام....
    اشتباه میکنی از سیاست سر در نمیاری خواهرجان....شیعه ای که مادرش حضرت زهراست پدرش امام علی بااید فضای جامعه اش رو رصد کنه ..
    من هم بودم تو این اشتباه... الان فهمیدم خطا کردم...

    الهی آمیین
    ان شاء الله که امسال انتخاب بهتری نسبت به سال 92 داشته باشیم.

    از این همه بی صداقتی واقعا داره حالم بهم میخووره!!
    پاسخ:
    الهی آمییین
    خود امام زمان قلب ها رو هدایت کنن
    همونطور که رهبری روز نیمه شعبان فرمودن دلها دست خداست....در کنار همه فعالیت هامون توسل باید باشه....
    امیدوارم شرمنده ی مولا نشیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام مجدد رفیق جان
    (عه این پیام اومد! قبل از اینکه ثبت شه پشیمون شدم و صفحه رو بردم عقب که:)
    اول نوشتم بعد گفتم نکنه در مورد قسمت آخر اشتباه از من باشه و به علت ندونستن فقط حدسم و گفته باشم و اشتباه باشه واسه همین تصمیم گرفتم چیزی ننویسم که گویا اومده:)
    بله حق با شماست وظیفست که از سیاست سر درآورد میخوندم حاج آقا پناهیان فرمودن اشتباست که مظلومیت حضرت زهرا(س) و به یکی دونفر نسبت داد و علت مظلومیتشون ضعف فهم سیاسی مردم بوده 
    (دیشب داشتم کانال حاج اقا پناهیان و میخوندم پیش خودم میگفتم کاش ایشون هم جزو کاندیداها بودن)
     الانم همینه ولی خب متاسفانه من و امثال خودم سرمون و میکنیم تو لاک خودمون و یه موقعی مث الان میخایم سر در بیاریم که وقت کافی نیست 
    ولی واقعا دوست دارم بدونم چطور صلاحیت وتشخیص میدن مثلا طرف نزدیکانش کلاه برداری کنه و اونم بپوشونه ماجرا رو یا مثلا یه زمین ۸۰۰متری و...
    کاش قبل از ورودشون و تشکیل مناظره ها درست انتخاب میشدن که باعث نشه یه عده به نظام بدبین شن
    خلاصه که بحث زیاد و علم منم ناقص ساکت باشم بهتره 
    در حال حاضر که انتخابم و کردم ولی دعا میکنم کسی انتخاب شه که صاحب الزمان(عج)راضی باشن
    اللهم عجل لولیک الفرج
    عاقبتت بخیر به حق حضرت زهرا(س) و التماس دعای ویژه
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم



    پاسخ:
    سلام بانو
    بحث رد صلاحیت دلیل زیاد داره
    اگه منظورتون اینه برای امسال چرا رد صلاحیت نشد که خب دولت مستقر رو که رد صلاحیت نمیشه کرد!!
    اما اگه نود و دو منظورتونه،خیلی دقیق اطلاعات ندارم اما باز هم دلیل خیلی محکمی باید باشه که طرف رو رد کنی
    اگه صراحتا از خودش بروز نداده باشه شاید خود شورای نگهبان تشخیص بده این فرد خوب نیست ولی برای افکار عمومی نمیشه ثابت کرد...
    و خیلی از تصمیمات این نظام لنگ بلوغ فکری همین عموم مردمه.....

    و خدا خودش به خیر کنه....این به بلوغ رسوندن افکار عمومی وظیفه ی خواص جامعه است....خواص بصیرتی خواص فکری خواص عقیدتی....
    امیدوارم کسی از این حرفم سوءبرداشت نکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">