و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

رفیقانم دعا کردند و رفتند...

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ

هر چی سر خودم رو گرم کنم که حتما خدا راضی بوده امسال خونه باشی راضی میشم اما دلتنگیم رو نمیتونم ساکت کنم
هر صحنه ای هر لحظه ای هر حرفی میتونه مثل یه خار بره تو قلبم...
پارسال این موقع نجف بودم
اون حسینیه، کوله هامون، رفقا، مولودی ها، ایوان طلا، تولد حضرت علی اکبر، عیدی روز جوان...
آه...
دلم برات تنگه امام علی....ع
دلم برای حال اون سفر تنگ شده
برای صحن حضرت زهرا..س
برای حرکت های تو دل شب به سمت کربلا
برای مداحی ها و اشک ها و شوق های پیاده روی
برای تل زینبیه...
برای خیمه گاه
برای حسین.....ع
برای عطر ناب غم زینبی....
برای ازدحام روبروی حرم حسین...ع
برای اوج عشق و رافت حسین...ع
برای روز ولادت فرزند حسین...عج
مهدیِ حسین
عباسِ حسین
بین الحرمین
نیمه شعبان
آه...
ارباب جانم..


 

 


کربلا یادش بخیر...حجم: 3 مگابایت
با نوای آقای نریمانی
توضیه به تمام کربلا رفته ها و کربلا نرفته های دلتنگ....

 

 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

دل ما رو هم بردین حرم،،، منم ماه رجب رفتم 
ان شاءالله به همین زودی زود روزیت ابجی جان
پاسخ:
ممنون
ان شاء الله شما هم
دل...
همینه که نمیشه ارومش کرد..خیلی ها هم نیمتونن کنترلش کنن..
چیز دیگه ای ایراد داره دلت داره بهانه میگیره...حواست باشه دل مثل بچه میمونه خیلی وقتا بهانه یه چیزی رو میگیره اما چیز دیگه لازم داره.

خدا همیشه هست.. دلتو بسپر بهش.
پاسخ:
شایدم حق با شماست...
این چندوقته حس میکنم اگه قرآن و اهل بیت و شهدا رو نداشته باشم و ارتباط دائمی قلبی برقرار نکنم خفه میشم...مچاله میشم...
انگار نیازم خیلی شدیدتر شده...
خیلی بیشتر....

قربون بودن دائمی اش برم...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

انسان حس عجیبی پیدا می کنه واقعا اما قطعا خیری در نرفتن شما بوده...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام

بله واقعا...
الحمدلله علی کل حال
ما رو دعا کنید لطفا
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • سلام
    نصیبتون
    نصیبمون
    آمین
    پاسخ:
    علیکم السلام
    کربلا به رفتن نیست به شدن است....

    الهی که هم کربلا بریم و هم کربلایی بشیم.
    اللهم اجعل محیای محیا....

    آمین
    امروز یکی از دوستام رفت کربلا
    دل منم باخودش برد
    عجیب هوای کربلا کردم
    و نوشته های اون روزام برای کربلا که آرومم میکرد
    اما دیگه نمیتونم بنویسم
    پاسخ:
    سلام علیکم

    خدا شوق و محبت و معرفت امام حسین رو در دل شما زیاد کنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">