و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سوغاتی

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ



حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
اینجا برای عشق،شروعی مجدد است

**

مشهد الرضا ، صحن انقلاب ، صبح زود

**

السلام علی علی بن موسی الرضا المرتضی........
  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۲)

این دومین پستیه که امروز میخونم و متوجه میشم یکی از دوستان مشهده

التماس دعای خیلی زیاد
پاسخ:
قبل رفتن التماس دعا گفته بودین مومن....

حاجت روا و عاقبت بخیر بشید ان شاء الله به حق امام رئوف و به مرحمت شهدا
سلام علیکم

یکی از مرام های من اینه که:

وقتی وارد همچین اماکن متبرکه ای میشم خیلی به خودم فشار نمی یارم که همه رو یادم بیاد... میگم آقا هر کی رو دوست داری به ذهنم بیار...

و اونوقت هر کی که اومد دعاش میکنم... گاهی اشخاصی میان که هر چی هم فکر میکردم به ذهنم نمی اومدن... مثلا یه همکلاسی دوره دبیرستان...
یا یه پیر زن در همسایگی ما...
گاهی افرادی مجازی که یکبار هم براش نظر نذاشتم و اصلا منو نمی شناسه...

عقیده ام بر اینه که آقا به ذهن ما میارن... نه ما اشخاص رو به آقا عرضه کنیم...

پاسخ:
علیکم السلام
خوب کردین مرامتون رو به اشتراک گذاشتین...

همینطوره...
گاهی افرادی به ذهن میان که تو زندگی یکبار هم بهشون فکر نکردیم...

حق گفتید...ما به اقا عرضه نمیکنیم....
ممنون


  • شبنم بیقرار
  • سلام. اومدی؟

    پاسخ:
    سلام خواهر

    بله
    :)
    اگر مشهد الرضا مشرف هستید، التماس دعا.
    پاسخ:
    برگشتیم مومن.
    حاجت روا به حق امام رئوف.
    یا امام رضا 
    روزی هر باره ان شاءالله
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین شما بانو
    سلام علیکم
    زیارت قبول
    چه خلوت

    ان شاالله هفته بعد
    ما رو هم مثل این که قاطی خوباش دعوت کرده

    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله عالی بود،صبح زوده

    التماس دعا خیلی زیاد

    عاقبت شما هم بخیر
  • مــ. مشرقی
  • خوش میگذره؟؟
    دعام کنی هاااا... البته شبیه این عکسی که گرفتی دعا نکنی سنگین تره :|

    پاسخ:
    بسیار عالی بود
    چرا؟
    جمله اخرت مفهوم نبود رفیق
  • ارکیده س ی
  • چه عکس خوشگلی
    زیارت قبول عزیزجان
    ان شاالله همیشه به زیارت
    ان شاالله دست پر و حاجت روا برگشته باشی
    پاسخ:
    نوش دلتون
    ان شاء الله روزی شما هم
    ممنون بابت دعاهای عاالی تون بانو
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضاالمرتضی...
    سلاااام مروه جونم
    زیارت قبول باشه خانوووم
    ان شاالله که زیارت های مکرر نصیبتون
    ان شاالله خیلی زود قسمت ما هم بشه
    چه عکس قشنگی چه خلوتم بوده
    آخ انقدر دوست دارم برم مشهد بعد هوا هم سرد باشه
    وای فک کن برفی بارونی هم بیاد:)
    یعنی دارم خیلی غیر مستقیم دعا میکنم همین زمستون برم؛))
    البته حرم در همه حال قشنگه حتی تو تابستون و زیر نور شدید آفتاب...
     ان شاالله که خیلی زود قسمتمون شه بریم
    عاقبتتون بخیر بحق امام رضا(ع)
    خیلی التماس دعا
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلاام ریحانه بانو
    الهی که به زودی روزیتون بشه
    دقیقا
    حرم در همه حال قشنگه
    چون نوره...عشقه...

    چه دعای عاقبت بخیری قشنگی:)
    عاقبت شما هم بخیر عزیز
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • زیارت قبول !
    پاسخ:
    سلامت باشین
    روزی شما ان شاء الله
    سلام علیکم

    من یه متنی رو حدود یه دوازده روز پیش در مورد زیارت براتون در این مطلب ارسال کردم

    نرسیده به دست شما؟
    پاسخ:
    علیکم السلام
    رسیده مومن

    شرمنده،با گوشی نمیشه بخونمش،و هنوز فرصت نشده بابت این کار سراغ لبتاب برم
    مدام تو ذهنم هست،فراموشش نکردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">