و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اشک و نگاه حسرت و تصویر کربلا

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

اینجا حسین

آنجا حسین

دور و برم حسین،

افتاده بر 

هر جای دشت

اعضای پیکرت...




حالا که دورم از فضا،این روضه ها هستن که طاقت به دلم میدن و حالم رو دگرگون میکنن...
دل نگرانم که اگر نبودند،نکنه امامم رو یادم میرفت؟
نکنه همه خوبی هاشو یادم میرفت و میشدم مروه ی قبل کربلا...
نه من باید مقابل دنیا مقاومت کنم...
هیچی نباید عشق به امام حسینم رو ازم بگیره...

بعضی ها گفتن...

سومین بار که بری دیگه آروم میشی

اما خبر نداشتن...

تا سه نشه بازی نشه...

دل من تازه به کربلای یارم گره خورده...


لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است / وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز / هر که دل بردن او دید و در انکار من است








  • .. مَروه ..

نظرات  (۸)

عالی بود
همتتان مستدام
و التماس دعا
پاسخ:
ممنون...
ایشالا ما رو هم بطلبه :)
پاسخ:
ان شاء الله
طلب کنید شما هم
مکرر روزیتون
مروه قبل کربلا با بعد کربلا چه قدر فرق کرده؟

+ان شاء الله بازم روزیتون
من تا حالا قسمتم نشده
 
پاسخ:
ان شاء الله روزیتون که شد حس میکنید...

زندگی بعد کربلا و قبل کربلا فرق داره اصلا...
البته زندگی بعد اتصال به ارباب و قبلشه در واقع که فرق داره...
نمیخوام ادعا کنم که ناگهان چنان تغییر میکنید که همه حس میکنند،البته اون هم میسره به لطف ارباب

اما...
حقیقت اینه که اگر با دل و جانتون برید همون جا میفهمید که یه چیزهایی در شما عوض میشه
و وقتی برگردین به زنذگی عادی تونبه لطف خدا میبینید که دیگه عین همون ادم قبلی نیستید...
این سفر مثل هر سفری به بار تجربه تون و علمتون اضافه میکنه...اما نه فقط همین نیست....
زمین کربلا...
عشق امام کربلا...

و هر بار که تجدید میشه این سفر بازم خیلی ....
نمیدونم چی بگم و چطور بگم...

عمیقا ارزو میکنم روزیتون بشه با جون و دل برید...و درک کنید...خیلی بیشتر از درک من...
ما هم دعا کنید
:(((
دلم آتیش گرفت
همینجوری اشکم به راه بود

به خدا وضع مرا روضه ی تو سامان داد
من اگر گریه برایت نکنم میمیرم
پاسخ:
رحمت خدا بر قلب و چشمان شما...

واقعا همینطوره...
تموم زندگیم مال حسینه
دلم همواره دنبال حسینه

باورم نمیشه این نوشته های من باشه...
من یه روز به این چیزا میخندیدم رفیق!

میگفتم چی میگن اینها نعوذ بالله دیگه خیلی امامو گنده کردن...
وای خدا...معذرت...

عقل و عشق در مسیر کربلا آمیخته با همه...
کاش فقط جلو برم...هیچوقت عقب گرد نکنم..درجا تو کارم نباشه...
عاقبت بخیر بشیم همه الهی...
من عشق دیگران رو سخت باور میکنم ولی جوابتون به کامنتا منو یاد این جمله شهید آوینی انداخت
هر کس میخواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند
نمیدونم چرا یاد این جمله افتادم
پاسخ:
حق دارید
خدا رحمتشون کنه شهید آوینی رو...

کربلا را تو مپندار که شهریست میان شهرها
کربلا حرم حق است و جز یاران حسین را راهی به سوی آن نیست
پاسخ:

چه زیبا یادی از ایشون شد...


  • پسر انسان
  • بی قرار مان می کنند که تشنه شویم
    خاصیت عشق همین است
    پاسخ:
    همینطوره...
    و این نعمت بزرگیه که واقعا باید بخاطرش شاکر باشیم...
    من با این دلتنگی ها و بی قراری ها فکر میکنن امام هنوز دوستم داره...که بی قرار میشم و با یادشون زنده میشم...

    چه روزگار عجیبیه
    جواب کامنتا آب میره:))
    پاسخ:
    ئه قبل از پاک کردن خونده بودین؟
    حس کردم زیاده گویی کردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">