و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

باز هم، غروب پنجشنبه شد...

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

اهل بیت خیلی خوبن
وقتی میدونن دیگه داری جون میدی ازتنهایی
دعوتت میکنن یه سر بری در محضر آرامششون دمی نفس بکشی
که آبی باشه بر شعله های سوزان غربت...
یادمه یه بار یکی میگفت فلانی ای بوده که هر هفته حضرت مهدی رو زیارت میکرده...
یه بار که آقا به دیدن این عارف بزرگوار میان ازشون میپرسند اگه یه هفته ما رو نبینی چه میکنی؟
ایشون گفتند می میرم اقا...
و حضرت فرمودند اگر چنین نبود هر هفته به دیدارتان نمی امدیم...


راست میگفته بنده ی خدا...
صادقانه از ته دلش،یقین کرده بوده اگر این هفته بگذره و مولا رو نبینه از شدت هجران،قالب تهی میکنه...
و من کی می فهمم حال اون عارف رو؟
اگر میشه انسان به جایی برسه که هر هفته ندیدن مولاش بشه سخت ترین عذاب، و مهدی فاطمه هر هفته بیاد به دیدنش...
پس ای واای بر من...
که دیدن تو، و حضور تو، و بوییدن تو
نشد والاترین خواسته ام..
و انقدر دورم از اون عارف
که یادم میره با اینکه دارم از دوری آل الله میمیرم
طلب کنم.....

*
این ماهی افتاده در تنگ تماشا را
پس کی به آن دریای آبی رنگ می خوانند...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • بانو. میم
  • چقدر تو و اعتقادت رو دوست دارم :) 
    پاسخ:
    درباره ی من که نظر لطفتونه
    درباره اعتقادات هم صفای باطن شماست
    شکرخدا
  • سما بانو
  • سلام
    ای وااااااااااای بر من
    :,(

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بانو
    واقعا هم وای داره
    شما اینطوری وای بگی پس من چی بگم...

    مولا علی یارت
    خدای من
    چه لذتی میبرده از دیدن محبوبش
    خوش به حالش
    چقدر غبطه خوردم به حال خوشش
    بیچاره ما که محرومیم
    پاسخ:
    لذت....؟

    سوختنش....
    مثل پروانه کنار شمع...

    بیشتر به این فکر میکنم از وقتی که اقا میره تا هفته ی بعدی......

    چطورر سر میکرد آخه؟
    چطووووور؟

    :(((
  • مــ. مشرقی
  • خیلی هم دور شدیم...
    پاسخ:
    باید نزدیک بشیم دیگه
    باید اقا رو تو زنذگی هامون بیاریم...
    حیفه که تو لحظه های شیعه ها نباشن و یاد نشن
  • خادم امام زمان عج الله
  • ما حاضر نیستیم خودمان را اصلاح بکنیم
    اگر خودمان را اصلاح بکنیم به تدریج همه ی بشر اصلاح می شوند.
    "آیت الله بهجت"

    با سلام و صلوات خدا قوت . ان شاالله تصمیم بر آن است که طرح چله ترک گناه را جدی و پایدار اغاز کنیم . تا کلاس درسی باشد برای حقیر العاصی و باعنایت مولا از منتظرانش بیاموزم.لطفا در اجرای این طرح مهدوی و جنبش عظیم زمینه سازی ظهور یاری مان فرمایید. جزاکم الله خیرا
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    خدا خیر و برکت بهتون بده
  • خادم امام زمان عج الله
  • با سلام و صلوات خداقوت همسنگر بزرگوار به امید خدا و عنایات مولا اولین گام طرح خودسازی آغاز میشود. در خدمتیم و منتظر حضور ارزشمندتان هستیم جزاکم الله خیرا


    چله ترک گناه دروغ

    زمان آغاز چله : از اول بهمن ماه تا دهم اسفند
    (40 روز ترک بزرگترین گناه زبان)
    (40 روز تمرین)
    لطفا جهت مشارکت و همراهی با طرح معنوی و مهدوی خودسازی با ذکر مقدس "یا مهدی عج" اعلام آمادگی فرمایید. بسم الله ...

    81 آیه و حدیث درباره دروغ و دروغگویی بخوانید



    http://ahlolbait.com/files/u65/emam-zaman2.jpg
    پاسخ:
    و علیکم السلام

    ممنونم بابت اطلاع رسانی
    چشم..خدمت میرسیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">