و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

هر که دارد هوس کرب و بلا...

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۵۱ ب.ظ

یکی هست

که بارگاهش

معبد عشقه...


هر وقت که دلتنگ کربلا میشی

هر وقتی که دلت هوای حسین رو میکنه

میتونی سوار مترو بشی و آخر خط سرخ

«شهرری»

پیاده بشی...

 و تا حریم پاک سید الکریم

قدم زنان

فکر کنی...


یه نفر هست

که زیارتش

مثل زیارت کربلاست...

امام نیست اما محضر سه امام رو درک کرده...

معصوم نیست اما میگن کرامت ایشون به اینه که بدون عجب و غرور،تمام دینش رو به امام زمانه اش عرضه کرده و کم و کسری هاش رو اصلاح کرده و بهمون یاد داده که بپرسیم و یاد بگیریم تا بتونیم مطابق اساس دین عمل کنیم....


تهران با همه ی ترافیک و دود و فلان...

یه آقای کریم داره

که محضرش

سرشار از خلوص و پاکیزگی و آرامشه...


سلام بر شما،

کریم ابن کریم

شاه عبدالعظیم حسنی....


*

میلادشون مبارک


پ.ن: پیشنهاد میکنم زیارت نامه شون رو بخونید...


السلام علیک ایها العبد الصالح
المطیع لله و لرسوله
السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارة سیدالشهداء یرتجی



  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • محمدعلی میری
  • بسیار بسیار عالی...
    پاسخ:
    سلامت باشید
    هی! تهرانم نیستم با یه مترو بشه به شاه عبدالعظیم حسنی رسید :( 
    میلادشون مبارک باشه :)
    پاسخ:
    شکرخدا همه ی مملکتمون منور به نور نوادگان معصومین هست...
    ان شاء الله از امامزادگان شهر خودتون بهره ببرید و ما رو هم دعا کنید
  • بانو. میم
  • التماس دعا...
    تا حالا نرفتم شاه عبدالعظیم... 
    پاسخ:
    ان شاء الله به زودی قسمتت بشه
    خیلی دوست داشتنیه
    سید الکریم.

    یک هفته درمیان، جمعه ها توفیق زیارت داریم
    پاسخ:
    الحمدلله
    خیلی هم خوب

    حس میکنم این دیدارهای هر چند کوتاه رو باید حتما تو برنامه زندگیم جا بدم
    این حرف اقای بهجت که تهرانی اگه هر هفته نرن جفا کردن واقعا ادم رو تکون میده
    فعلا حداقلش میشه به یه عرض سلام هم شده زائر بشیم

    خدا بر توفیقاتتان بیفزاید
    التماس دعا
    من کلی خاطره ی قشنگ دارم از اونجا
    دوسال اونجا درس خوندم
    سیدالکریم واقعا کریمه
    پاسخ:
    سلام
    اخی
    حوزه ی شهر ری بودی؟

    چه قشنگ
    زیر،سایه ی کرامت
  • ارکیده س ی
  • سلام

    مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

    خدا قوت
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از نگاهتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">