و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بنت الصغیرة للحسین...

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ب.ظ
اصلا رقیه(س) نه

 مثلا دختر خودت

یک شب میان کوچه بماند

چه می شود....؟

**

داد از غم سه ساله...س

خیلی سنگینه این روزها
صدقه برای سلامتی امام زمان عج فراموش نشه...
  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

  • دل. بیقرار
  • سلام
    میمیرم همیشه یکی از غصه هام اینه که چرا از غصه نمیمیرم!
    این برام یعنی دوری از خاندان اهل بیت.
    پاسخ:
    سلام خدا بر شما
    اینکه از اول محرم روضه ها شروع میشه پیشینه ی روایی داره...این آموزه ی اهل بیته
    شخصی از امام صادق سوال میکنه چرا از اول محرم مجلس روضه و گریه شروع میشه حضرت می فرایند اگر همه ی ذکر مصیبت بماند برای روز عاشورا،دق میکند شیعه...(همین مضمون)

    السلام علی قلب زینب الصبور :(((((
    الهی من بمیرم برای منتقی که این روزا درد و داغ و اشک و آهه دلش :(((
    صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">