و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سلام ای هلال محرم...+ادامه مطلب

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

نمیدونم این حسین ع چه خصلتی داره
که هر آدم خوب و بدی مثل من
همین که مغرب میشه و شب اول محرم آغاز میشه
اون حالت غم رو به خودش میگیره....
این چه جوششیه این چه درسیه که همه درگیرش میشن...
این محرمت ارباب چه حالیه که هر کسی سعی میکنه تو این قصه یه سهمی داشته باشه؟
محبت تو چطوریه که خیلی ها بخاطرش میان هیئت و بی منت سینه میزنن و اشک می بارن...

نمیدونم...
نمیدونم چی باید بگم...
امسال دلم میخواد خیلی بیشتر بفهممتون...
میدونم که
اگر از روضه های درس نگیرم و رشد نکنم
دچار خسارت خیلی شدیدی شدم...
ارباب جانم...
دست مان را بگیر...
همان جایی ببر که باید برویم...
منتظر بودن را یادمان بده ارباب...
نکند کوفی بمیریم...
نکند از محبتتان برگردیم
نکند پابند دنیا بشویم...
یا حسین...



و اما ادامه ی مطلب...
دودل بودم بذارم براتون یا نه
امروز استاد یه همچین متنی داد بهمون....
گفتم شاید شما هم دلتون بخواد چنین چیزی رو بخونید...
فقط زبان اصلیه دیگه...تکلیف کلاس ترجممونه...
بفرمایید

  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

از پا حسین افتاد و ما بر پای بودیم
زینب اسیری رفت و ما بر جای بودیم...
پاسخ:
حالا می فهمم معنای شرمساری نگاه این شاعر رو...

التماس دعای حسینی شدن
  • مــ. مشرقی
  • اصلا حسین جنس غمش فرق میکند!

    تسلیت میگم
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی