و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

و نراهُ قریبا...

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

*

اللهم تجعل وفاتی قتلا فی سبیلک

تحت رایة نبیک

مع اولیائک
خدایا مرگ من رو در حالی که تو راه تو ام

زیر سایه ی پیامبر تو ام

با دوستای تو ام، قرار بده


و اسئلک ان تقتل بی اعدائک

و اعداء رسولک
خدایا خون دشمنانت رو به واسطه ی من بریز...

خدایا

ما رو از منتقمان رنج پیامبرت قرار بده...

خدایا

ما رو منتقم سیلی عالی ترین بانوی عالم قرار بده

خدایا ما رو جزو اونهایی که با علی بودند و نشستند و برخاستند اما تنهاش گذاشتن قرار مده...

یا مجیب دعوة المضطرین..



*

عبارات عربی مربوط میشه به یکی از دعاهایی که در تعقیبات نمازهای واجب اومده در ماه رمضان...

شروعش هم اینه: اللهم انی بکَ و منکَ...

اگه نخوندین،بخونید و لذت ببرید از این دعا...


التماس دعای آدم شدن و ساخته شدن،برای ظهور

نظرات  (۸)

  • دل. بیقرار
  • چه قدر این بند این دعا قشنگه:

    اللهم تجعل وفاتی قتلا فی سبیلک

    تحت رایة نبیک

    مع اولیائک


    پاسخ:
    خییلی

    من عشقه قتله

    کااش عاشق می شدیم
  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست عزیز
    با یه پوستر که مرتبط با همین شب هاست به روزم
    دعوتت میکنم بیای و ببینی و نظرت رو راجع بش بهم بگی و اگر هم خوشت اومد لایک کنی و اگر هم نیومد دیس لایک
    راستی اگر ما رو دوس داشتی دنبالمون کن
    اینم لینک پوستر : 
    http://sarbaz0.blog.ir/post/1389
    http://sarbaz0.blog.ir
    امیدوارم دعوتمو بپذیری
    منتظرتم
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
  • علی رحمانی پور
  • دعا های زیبایی بود
    الهی بحق الحسین آمین
    پاسخ:
    ان شاء الله
  • مــ. مشرقی
  • الهی آمین

    مرگ تکرار لحظه آخر است.

    اگر لحظه آخرت درست باشه و در راه خدا باشه میشه شهادت.

    این جمله کلا تکلیف منو با مرگ و زندگی روشن کرد.
    پاسخ:
    یعنی چی؟؟
    مرگ تکرار لحظه آخر است؟؟
    چه دعای قشنگی
    پاسخ:
    اوهوم
    خیلی دوستش دارم

    خوش اومدی یسناجان
  • ذره ی ناچیز
  • اللهم ارزقنا...

    اگر آه تو از جنس نیاز است
    در باغ شهادت باز باز است

    اجرکم عندالله

    پاسخ:
    اگر آه تو از جنس نیاز است....

    چقدر دلگرم کننده است این بیت

    التماس دعا سید
  • سوره کوثر
  • سلام طاعات قبول 

    آیین اختتامیه و اعلام نتایج مسابقه ماه شب پانزدهم 

    تا ساعاتی دیگر (سحر بیست و هفتم ماه مبارک)

    در وبلاگ کریمانه امام حسن ع

    یازهرا س
    پاسخ:
    سلام

    انتظارها به پایان رسید:)

    ممنون بابت اطلاع رسانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">