و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

دل بی عشق می گردد خراب،آهسته آهسته

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ

دیشب،در اوج دلتنگی

که چرخ می زدم در دلانه هایم،

دلبرانه ای یافتم از جنس اضطرار....

در ساعت عاشقی

3:13 دقیقه ی صبح

یک نوشته،یک وب،یک صفحه ی مجازی...

که پای پست هایش باریدم...

*

آرامشم..

درگیر با آشوب..


  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

گاهی همه چیز برای روضه دل فراهم می شود 
از شماره۳۱۳ کفشداری حرم تا...
پاسخ:
روضه ی دل....
سلام
آره خیلی وقتا برای منم چنین حسی ایجاد شده
انگار پلی میشن که وصلت کنن به اون بالایی
التماس دعا در چنین احوالاتی

یاعلی
پاسخ:
سلام
تب دارم...
غم دارم
مصیبت زده ام..
الحمدلله علی عظیم رزیتی..

یامولاعلی
  • رافضیــة ...
  • آشوبم...تویی همه رویامو...

    نگیر ازم اشکامو...
    نگیر ازم این شور نفس هامو...

    ح س ی ن
    پاسخ:
    :(((
    ح س ی ن

    خوبی رفیق من؟؟
    چه جالب
    جسارتا من خودم موضوع برای گریه دارم
    پاسخ:
    جسارتا همه دارن:)
    از این حس و حال های خوب طور ...
    پاسخ:
    ****شما اینها رو قلب ببین:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">