و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

تصحیح برگه های ترم

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ق.ظ
این تصحیح برگه ها خودش کلی ماجراها داشت...
اول از چهارم ها شروع کردم..
اما ترجیح میدم ابتدا بخش خوبش رو تعریف کنم بعد برم سراغ بخشی که پیرم کرد عملا!!
بفرمایید:
**
انشا
یک راه ارتباطی برای رسیدن به باورهای بچه ها...
من هم همیشه از این وسیله استفاده کردم تا اونها رو بهتر بشناسم.
سعی کردم موضوعات انشا طوری باشه که بچه ها فکر کنند،به خودشون و...
بچه ها خیلی صادقن..
خیلی راست میگن.
داستان نمینویسن،دروغ نمیگن
همونی رو می نویسند که حقیقت داره و تجربش کردن.

این تصویر یکی از نوشته های قشنگ بچه هاست
 انشای سارای کلاس ششم...



اول از کوچیکترا شروع کردم..
نمره ی هر کس رو میدیدم یادی از اعمالش توی کلاس هم می کردم...
و اینکه وقتی فلان نکته رو توضیح میدادم فلانی کجا بود پس؟
:(
اصلا یه ناراحتی شدیدی بود،
نه بخاطر اینکه بلد نبودن
بخاطر اینکه بلد بودن و معلوم نبود حالشون چطور بوده سر امتحان..
تازه فهمیدم چقدرررر کج فهمیدن های ما بیشتر از حتی جهل و نادانیمون درد داره برای معلم ها...
تازه فهمیدم چقدر این برداشت های غلط حرص آدم رو درمیاره و چقدر زور داره صدبار یه چیزی رو بگی و...

یاد حرف رهبر افتادم(همین الان) که می گفتن درد داره 30 سال مسیر نشونشون بدی و باز سر پیچ نهایی ازت جهت بپرسن...
---
این برگه هم یه نمونه سوء برداشت کلاس چهارمی:)




البته خداروشکـــــــــــر که هر قدر سر برگه های چهارما موندم چطور نمره بدم که نه حق کسی ضایع بشه نه کسی افتضاح بشه،سر پنجم و ششم ها با فراغ بال و آسودگی نمره های عالیشون رو دادم رفت... :)
یعنی واقعا خستگیم در رفت...

دوست داشتم انشای همشون و حرفهای همشون رو می نوشتم..
یک ترم معلم بودن،برام خیلی تجربه ها داشت...

ترم بعد ترم متفاوت تری خواهد بود،ان شاء الله... :)
  • .. مَروه ..

نظرات  (۸)

  • پرواز سپید
  • واقعا این مادرها هستند که حرف های دلمان را می فهمند!
    :)
    دوست داشتنی بود
    دلم خواست خود (سارا) نیلوفر کلاس ششمی رو ببینم!

    پاسخ:
    ++
    گویا دوست دداره نیلوفر باشه!
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • معلمی کار سختیه...
    اینکه یه جور بگی یه جور دیگه برداشت کنن!(و همین طور اگه نتیجه امتحان ناخوش آیند باشه و...)
    واقعا ناراحت کننده ست.
    خدا رهبر عزیزمون رو حفظ کنه.الــــــــــــــــــــهی



    خداقوت بانو:)


    پاسخ:
    بله سخته...
    خصوصا ابتدایی ها...

    اما شیرینه
    شما دو مدل نگاه پیدا میکنی..
    دوست دارم یه بار فرصت بشه توضیح بدم این نگاه رو.

    ممنون:)
    خدا کنه ما خار چشم رهبری نباشیم و مایه ناراحتیش.
    خداگنه طوری باشیم خستگیاش در بره:)
    انشاء جالبی بود
    قبلا از خوندن داشتم فکر می کردم که من چی می نویسم
    انصافا خوب نوشته بود


    سربزنید
    پاسخ:
    سر میزنم ان شاء الله
    :)
    خداقوت
    کار با بچه ها واقعا دوست داشتنیه
    پاسخ:
    سلامت باشید.
    سلام 
    خدا قوت خانم معلم :)
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید رفیق:)
    سلام خانم معلم :)
    اجازه خانم:)
    خیلی تبریک میگم؛دنیای بچه ها خیلی شیرینه

    برا مام دعا کن:*
    پاسخ:
    سلام رفیق
    ههه
    اولاش این اجازه گرفتن های دم به ثانیه شون انقد برام عجیب بود..

    محتاجیم.
    حضرت مادردعاگوت.
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • من هنوز طرح نکردم چه برسه به تصحیح :/
    پاسخ:
    به به...
    زیارت مبکنیم شما رو هم؛)
    اونا بچه های خوبین
    نگران نمرات نباش
    اما سعی کن سوالایی طرح کنی که حس میکنی مهمن.
    یارب

    دنیای بچه ها عالی است .. هر روز شنبه ها که تعطیلم تو کلاس هام  و گاهاً شب هایی که تو هیت مراسم داریم .. حسابی باهاشون سر و کلِّ می زنم .... غمم این شده که این ها رو چطور رها کنم بعد از مدتی ... 

    ماهند ... ماه ....

    فی امان الله 
    پاسخ:
    چون هنوز مثل ما نشدن...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">