و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

تب

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ق.ظ

 خیال میکردم حالم خوبه..

مثل همیشه که خیال می کنم وضعم خوبه اما وقتی میرم در خونه ی طبیب،تازه می فهمم عمق بیماری چقدره..

مثل همیشه که فکر می کنم خوبم اما وقتی روضه میخونن و اشکم نمیاد می فهمم چقدر بدحالم....

شب که رفتم دکتر،گفت تبم بالای 39 رفته و افت فشارم خیلی زیاده..

خیال می کردم خوبم اما بعد از اینکه اطاعت کردم از امر دکتر،تازه فهمیدم حال خوب یعنی چی.....


ساده بگم...

خداوندا

به ما بفهمون چقدر تب داریم از دست گناهان...

بهمون بفهمون نیاز داریم به طبیب...

بفهمون که حال خوش،تابع اطاعته...

و تا اطاعت نکنیم،بیماریم....

بهمون بفهمون که«خیال می کنیم خوبیم»



بعدانوشت:

متن قوی نیست...

دیگه از نصفه نوشتهای یک مریض انتظاری بهتر از این نمیره!

خواستم حذف کنم بهترش کنم،دیدم بازدید داشته...

خلاصه به بزرگی خودتون نواقص رو ندید بگیرید.

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۴)

خدایا بهمون بفهمون ...




سلام علیکم مومن
دعوتید به شما هم نویسنده باشید ..
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام...
میخونم همیشه مومن.
ممنون بابت دعوت
خیلی خوب بود...
پاسخ:
واقعا!؟

خب خداروشکر..
ممنون که سر میزنید.
انشاءالله حالتون زود خوب شه.
 مطلب به این خوبی چرا حذفش کنید؟
خوبه که در هر حالی حواسمون به حضور خدا باشه.
ممنون که مطالب خوبی از این دست میذارین.
پاسخ:
تا حالا که خیرش برام زیاد بوده...
ان شاء الله که خوب میشم...
یه ویروس جدیده مومن،مواظب خودتون باشید...
خداروشکر که خوب بوده مطلب.

ممنون که میخونید بانو..
مولاعلی یاورتون.
سلام
متاسفانه حالم انقد بده که حتی خیال هم نمی کنم که حالم خوبه
برای حال دلم دع کنید لطفا

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم رفیق...
آن کس که نداند و نداند که نداند، در جهل مرکب ابدالدهر بماند...

الحمدلله شما که میدونید وضعتون خرابه، اگر پشیمان باشید و توبه کنید،به راه نجات برمی گردید...(البته اگر توی این راه نیستید،که هستید.)

حضرت زهرا دعاگوتون عزیزجان.
مولا علی یاورت.
  • HeAvyHeArTed of GOD (دلتنگ خدا)
  • MisS u God...
    Do u caRe 'bout it???
    Do u cAre 'bout mE?????
    ofcoUrse yeS bUt...
    ...But...
    i caN't sEe aNytHing...
    i rEallY Really miss u ...
    what 'bout u???
    WaNnA meeT u...
     How!?? how can a person like me be proud of being in paradise without YOU???
    دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت........
    پاسخ:
    من سالم بودم حرف های شما رو نمی فهمیدم..حالا تب دارم...می فهمی؟ :)

    (نه انصافا این یکی سخت نبود..
    خوشحالم که سر زدی)
    شمام سر بزنید:)))
    پاسخ:
    سلام..
    چشم..سر می زنم..
    سلام علیکم مومن
    تبریک عرض میکنیم
    با توجه به برنده شدن شما در مسابقه وبلاگ فانوس جزیره
    لطفا نوع دریافت را مشخص کنید تا در اولین فرصت جایزه شما اهدا شود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام علیکم مومن
    احوالتون خوبه ان شاالله ؟
    آقا صالح پیام دادند که دیدند شما مطلب نذاشتید امروز ایشون مطلب گذاشتند
    گفتند اگه خواستید مطلب بذارید فردا (چهارشنبه) را شما بگذارید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    و علیکم السلام...
    بله الحمدلله..

    من واقعا عذر میخوام مومن..
    باز شرمنده شما شدیم..
    دیگه از این به بعد باید در انتخاب نویسنده دقت کنید...

    چشم..فردا ان شاء الله.
    مولا علی یاورتون.
    سلام
    بلادوره ایشالله
    گام اول توخودشناسی اینه که تشخیص بدیم بیماریم
    این خودش خیلی مهمه
    کسی که خودشو بیمارندونه دنبال طبیب هم نمیره
    پاسخ:
    بله...کسی که نفهمه مریضه،در جهل مرکب ابدالدهر بماند....
    من که فقط خیر دیدم و پند،از این بیماری کوتاه..
    خدا ان شاء به بیماران بیماری های سخت صبر بده...
    اشک نیامدن همیشه علت بد حالی نیست...
    و بر عکس آن نیز همیشه صادق نیست...
    پاسخ:
    سلام...
    خوش آمدید به واژه های بلوری.

    بله مطلق نیست..
    برعکسش رو متوجه نشدم مومن...




    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    حالا حالتون چطوره؟
    ما که در موقع تب داشتن، هذیون میگیم...جای شکرش باقیه شما حواستون بیشتر جَمعه{لبخند}

    مواظب خودتون باشید....



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی

    پاسخ:
    علیکم السلام...
    الان کاملا خوبم مومن..

    خیلی ممنون که سر زدید.

    عاقبتتون بخیر.
    مولاعلی یاورتون.
    حالا اونقدرام ک میگید بد نبود
    حتی شاید بشه بهش گفت خوب... :)
    پاسخ:
    شاید...!

    واقعا صداقتتون رو تحسین میکنم (لبخند)

    سلام
    بلا دورباشه..ان شاءالله که تا الان خوب و سرحال شده باشید..
    متنتون هم عالی بود،خیلی عالی تلنگر زدید و نتیجه گیری...
    باید از همه لحظات زندگی درس گرفت
    همیشه تنتون سلامت:))
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام...
    بله مومن..الحمدلله الان کاملا خوب و سرحالم.

    خداروشکر که به نظرتون خوب اومده 
    چشماتون عالی میبینه..

    مولایاورتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">