و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

مشهدالرضا---3

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ب.ظ

همینطور می چرخیدم تو حرم...

دور میزدم..

از این صحن به اون صحن

از این طرف به اون طرف

انگار گم شده بودم

انگار نبودم!

تو این عالم نبودم....


فقط میدونستم دارم میرم، نمی دونستم کجا...

نمیدونستم به چه کاری

هیچی

هیچ!


سرگردانی محض....

و فقط غرق نورِ حرم بودم و جذب حسی که جاری بود...


به خودم که اومدم،دیدم سه ساعت گذشته.....

ســرد شدم انگار..ســرد...


اولین کنجی که پیدا کردم نشستم..

یک گوشه ای که هیچکس من رو نبینه..

درست وقتی که نشستم،آرام آرام قطره های اشک.....


اصلا نبودم انگار....نه روی فرش ها بودم نه...نمیدونم چی بود،چه حالی بود،فقط گریه می کردم..

پیوسته...


گذشت...

حالم که بهتر شد،

راهی خونه شدم...

و تازه حس کردم کبوترای حرمش،چه حال خوشی دارن که همیشه در جوار حرم امام معصومن..

تازه حس کردم چه خوبه،در محضر معصوم بودن و همسایگی با آقای مهربون...

چه خوبه حس کنی  که تو هم صاحبی داری...

هـــی...


---



اگر چه ساکن اینجام، خانه ام آن جاست

کبــوتــری شده ام کاشیانه ام آن جاست

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

خوب میدانم شبیه عاشقانت نیستم



سلام علیکم مومن
بیشتر ما خودم رو سعی میکنیم در ظاهر به شکل محب و عاشق اهل بیت دربیاریم ولی در عمل و پای کار که میایم نه
البته خودم رو عرض میکنم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام.

خب باز هم اگر طوری باشیم که صداقت در محبتمون باشه(با همون توضیحی که در مصداق منافق گفته بودم)از اهل نجاتیمم ان شاء الله..

حالا دوباره هم میگم برای کسی که حال نداره سر بزنه کل متن رو بخونه!

صداقت یعنی حرفمون با عملمون یکی باشه..یعنی به حرفی که می زنیم معتقد باشیم و همجین عمل کنیم.
دروغ هم کار کسیه که حرفی که میزنه ظاهریه و بهش اعتقادی نداره اگرم که ظاهرا عمل کنه بهش،همون منافقی هست که قرآن توصیفش کرده.(یقولاون بافواههم کا لیس فی قلوبهم)

حالا تکلیف ما چیه؟
اگر کسی به حرفی که میزنه اعتقاد داره،اما تو عملش ناقصه، صادق هست، ولی صدقش تام نیست.

--
طولانی شد ولی جاش بود،ببخشید.
ان شاء الله که از صادقین و صالحین قرار بگیریم به مدد امام صادق...

مولا علی یاورتون مومن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">