و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

گاهی،جمله ای باید!

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ
*

ا
گر درس کربلا چیزی جز مبارزه بود،
وعده ی گندم ری،
وفا می کرد...


*
  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام...

تو این ماه که دست شیطون بسته است و هر کاری انجام بدیم از عادات خودمونه،خوب میشه «خود» رو شناخت.

محتاج دعاییم..ان شاء الله در نبرد با کژی های نفس، پیروز و سر بلند باشید.

یا علی (ع)
  • علیرضا بیگدلی
  • احسنت
    احسن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">