و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

اشکهای سرشار از تمنای تو ام آرزوست!!

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

دستهای به آسمان رسیده ات

چشمهای روشنِ زلال و خاکی ات،

گامهای محکمت،

                       ذکرهای هر شبت،

و سجده های خالصانه ی خدایی ات،  مدام،

قصه می شوند در خیال من...

 

***

92.10.19

***

پ.ن:این منِ مجنون،

سیراب نمی شود از روایت عطش عاشقی تو..

 

 

 

___________

این نوشته به شدت نیازمند نقدهای ویرایشی و محتوایی شماست.

من رو بی نصیب نگذارید.

 

 

 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

پی نوشتش که عالی بود...

پاسخ:
پاسخ:
نظر لطفتونه..


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">