و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

آب های سرد میزبانِ نور

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

مادر قربونت بره
میدونستم سر قولت میمونی
ابجی مریمت میگفت دیگه برنمیگردی اخه از بچگی همش باهات لج داشت
فکرمیکرد من تورو بیشتر دوست دارم ..
قربونت برم که سرافرازم کردی و برگشتی ...
کاش بابات زنده بود میدید چقده ماشالا مرد شدی ...
از پسر زهرا خانوم چه خبر ؟!
اونم برگشته ؟!
دستاتو بده ببینم
اخه از بنیاد شهید زنگ زدن گفتن پسرتون با دستای بسته پیدا شده ...
مادر برات بمیره ، جای طناب رو دستات مونده ...
بیا بشین بشون دارو بزنم تا زودی خوب بشن ...
خدا ازشون نگذره
پسرم خیالت راحت ، صدامو اعدام کردن...
امام خمینی هم به رحمت خدا رفت ...
الان امام خامنه ای رهبرمونه ...
زندگیم فدای اقا
پسرم خوب شد الان اومدی ...
اخه اقا داره خون دل میخوره ...
جوونای همسن و سال تو همش از اقا حرف میزنن ولی مث تو مردعمل نیستن ...
بیا بهشون بگو
از روزای جنگ ...
از اون لحظه که دستاتونو میبستن و زنده زنده خاک روتون میریختن ....
بشون بگو توهم عاشق مامان بابات بودی ...
خونه زندگی داشتی ...
درس میخوندی ...
بشون بگو که از همه چی دل بریدی و رفتی تا الان اونا توی ارامش و امنیت باشن ...
الهی من بمیرم اشکاتو نبینم پسرم

گریه نکن

چشم دیگه هیچی نمیگم ...

پسر زهرا خانوم حالش خوبه ؟! زهرا خانوم هنوزم چشمش به دره که گل پسرش برگرده ....


---

نظرات  (۲)

با شهدای امام حسین محشور شوند ان شاءالله 
سلام
پاسخ:
ان شاء الله
--
علیکم السلام و رحمه الله
خوش آمدید.

خدا بعضی هارا چندباره شهید می کند:
درآب ک بمیری شهید می شوی
از زخم خورشیدی ها و مین ها خودت راخفه کنی بازشهید می شوی
گمنام هم ک باشی شهید محسوب می شوی
خودمانیم
دردانه های الهی همین شماهستید
ما به فکر دردانگی هم نیفتادیم
روز قیامت اگر لایق شفاعت خاندان زهرا نبودیم
دست گیری فراموش نشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">