و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

کرونا، بیماریِ تنهایی

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۹ ب.ظ
کرونا ویروس، یه موجود خیلی عجیب و ناقلا است که هیچوقت نمی‌تونی بفهمی از کجا اومد، ولی مهم اینه که چه بلایی سرت میاره!

بلایی که من تو هیچ آنفولانزایی مشابهش رو ندیدم!
بی‌حالی شدید، بدن درد شدید، نه فقط یه بدن‌درد ساده که وقت سرماخوردگی داریم، نه! یه جوری بدن درد می‌گیری که انگار همزمان مبتلا به دیسک کمر، دیسک گردن، آرتروز، رماتیسم و ... هستی! یعنی جنس دردش در هر مفصل خیلی شدید و طاقت فرساست. دردی که با روغن مالی با کیسه نمک گذاشتن با لباس زیاد پوشیدن فقط چند دقیقه آروم می‌گیره و باز شروع میشه!
دردی که از خواب بیدارت می‌کنه یا حتی بهت اجازه خواب نمیده!
و ضعف و بی‌حالی اون طوریه که من وقتی گرسنه میشم و بعد کلی فکرکردن به یه گزینه غذایی می‌رسم که با این توان کمم بتونم درستش کنم، از اتاق تا آشپزخونه دو تا سه بار می‌شینم تا افت فشارم آروم بشه و خون به مغزم برسه. بعضی وقتها هم که بعد چند قدم راه رفتن خسته میشم!
حتی ممکنه وقتی برای سرگرم کردن خودم، با گوشی کار می‌کنم ، بعد چند دقیقه دستام خسته بشه و مجبور بشم دوباره پتو رو محکم دور خودم بپیچم و حداقل نیم ساعت تو همون حالت بمونم تا انرژیم برگرده!
کرونا، بیماری عجیبیه...
مرضی که تمام رنج‌هاش رو تنهایی باید به دوش بکشی، چون هر کس دیگه‌ای اگه نزدیکت بشه یا بخواد کمکی بهت کنه احتمال بیمارشدنش هست و تو با تمام گوشت و پوست و استخونت می‌دونی که این بیماری منحوس، چه رنجی رو می‌تونه به طرف مقابل بچشونه، برای همین حاضری با همین وضعیتت سر کنی اما هیچکسی این مرض لعنتی رو تجربه نکنه.
البته خدا خیر بده دوستمون رو که دو باری برامون غذا فرستاد در خونه. همون روزی که اوووج بیماریم بود و هیچ ذهنیتی درباره جهان بیرون از خودم نداشتم از بس که گیج و مریض بودم...
تنها کاری که با مقدار انرژی کمم می‌تونم انجام بدم نهایتا دمنوش گذاشتن و شستن استکان‌ها بعد از کثیف شدن همشونه!
چون تب بالام هم باعث میشه با دست زدن به آب لرز کنم و علاوه بر اون وقتی بیش از دو سه دقیقه می‌ایستم قندم میفته و مجبورم چندین دقیقه بشینم رو زمین.
البته راستش رو بگم من فقط یه بار ظرف شستم تا حالا چون همسرم مشکل افت فشار رو نداره دیروز ایستاد و سینک پررر ازظرف کثیف رو تمیز کرد.
خلاصه که، به هر زوری شده روزی هزارتا دمنوش و آبمیوه و مایعات گرم می‌خوریم و سعی می‌کنیم به تنهایی هوای خودمون رو داشته باشیم.
امروز هم که روز سوم بیماریه و شکرخدا سر پا تریم، میریم دکتر که همین اول کاری جلوی شدیدتر شدنش رو بگیریم.
این متن رو ننوشتم که نگران‌ یا ناراحتتون کنم، اینو نوشتم که بدونین این بیماری اصلا شبیه سرماخوردگی نیست بلکه خیلی خیلی خیلی خیلی شدیدتر و جان‌گیر تره!
مراقب خودتون باشین. 🌱

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • گوارا (بیدل)
  • سلام. ترکیب داروی جامع امام رضا و آب عسل خیلی به بنده توی این بیماری کمک کرد.

    ان شاالله هرچه زود تر سلامتی خودتون رو به دست بیارید

    پاسخ:
    سلام علیکم
    عطاری نزدیک منزل نداشت، حالا ان شاالله اگر پیدا بشه تهیه می‌کنیم. تشکر
    خیلی ممنون، ان شاالله

    ان‌شاءالله شفا و عافیت عاجل

    برای شما و تمام عالم

    پاسخ:
    ان‌شالله،ممنون بانوجان
    امیدوارم خیلی زود این همه گیری تموم بشه

     سلام.

    ان شاءالله خدا شفای کامل و عاجل بهتون بده...

    در کنار همه مراقبت ها و تقویت ها، کمی و یا بیشتر از کمی هم خودتون رو در مجاورت هوای آزاد قرار بدبد.

     

    برای سلامتی شما و محفوظ ماندن همسر محترمتون دعا می کنیم.

    پاسخ:
    علیکم السلام
    هوای آزاد هم خوبه؟

    خیلی ممنون. قطعا دعا اثر داره
  • اقای ‌ میم
  • سلام من خودم داروی طب سنتی استفاده نکردم ولی یه سری از دوستان گرفته بودن از این داروها و دو سه روزه خوب شدن

    این شمارشه برای ساکنین تهران

    0910 201 4043

    پاسخ:
    سلام
    برای گرفتن این داروها باید با شماره تماس بگیرم؟ ارسال هم دارن یا باید بریم تحویل بگیریم؟ نمیدونین کجای تهرانه؟
    شماره جابجا اومده.درستش اینه؟ ۰۹۱۰۲۰۱۴۰۴۳

    ان شاء الله زودتر به بهبودی برسید و حالتون خوب بشه🍃

    پاسخ:
    خیلی ممنون بانو
    ان شاالله همه بیماران
  • اقای ‌ میم
  • سلام

    بله جا به جا اومده درستش همونه

    نمیدونم ارسال دارن یا نه باید بپرسید فقط میدونم چند نفر استفاده کردن و دو سه روزه خوب شدن

    پاسخ:
    سلام ممنون. پیدا کردیم شکرخدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">