و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

آقا قرار شاه و گدا هست یادتان؟

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ
سلام بر همه ی ساکنان کوی امام رضا...
چه نعمت زیبایی است اینکه بارگاه یک امام معصوم در کشورمون باشه..
هر چند دور
کاش وطنمون،وسعت روحمون به اندازه ی درک حضور همیشگی امام بود...
امامی که متعلق به همه است...
حجت حاضر و ناظرمون...
حضرت صاحب الزمان....

عیدتون مبارک:)
بدون هیچ کلام خالی از عملی....
التماس دعا..
عیدی یادتون نره؛)


  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۵)

  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام
    ممنون.عیدشماهم مبارک

    ان شالله بهترین عیدی هارو بگیرید
    پاسخ:
    علیکم السلام
    شما هم ان شاء الله

    دعا کنید برای ما لطفا
    سلام
    ...دور فلک درنگ ندارد شتاب کن...

    عید شما هم مبارک.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    الان دلم میخواد بگم کاش من جای تو بودم! :))
    تو از بی عملی بنالی...من چه کنم؟!!

    لایک رو چرا برداشتی؟!!
    پاسخ:
    سلام

    ای بابا خواهر....

    چشم..میذارم
    گرچه قصدم این نبود
    حس میکنم دوباره درگیر خودم میشم و به به لایک و این چیزها

    *
    جواب نظر خصوصی:
    نه عزیزم مجبور نیستی
    هر وقت حس کردی حق مطلب ادا نشده نظرت هم نمیاد یه صلوات بفرست
    حتما بهتر از لایکه و من اینجوری خیلی راحت ترم
    ممنون

    یا ثامن الحجج؛

    از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست

    نیمه جانی است درین فاصله قربان شما.


    در پناه امام رئوف معزز باشی

    پاسخ:
    ان شاء الله شما هم
    ممنون بابت دعای خیر
  • زائر بارانی
  • سلام بانو
    حالتون خوبه؟
    عیدتون مباااارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیک سلام زائر بارانی
    الحمدلله

    عید شما هم مبارک باشه
    برای ما دعا کنید خواهر
    سلام علیکم مومن

    ولادت امام مهربانیها مبارک 

    رزمنده روی شما هم تاثیر گذاشته و عیدی طلب میکنید ؟ (لبخند)

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بر شما هم

    نه مومن منظورم این بود عیدی گرفتن از امام فراموشتون نشه
    حالا شما هم بدید..چه بهتر

    عاقبت شما هم بخیر
    سلام عیدت مبارک :)
    پاسخ:
    علیک سلام
    غید تو هم:)
    سلام

    خیلی التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    حاجت روا بشی خواهرجان
    محتاجیم
    سلام
    عیدتون مبارک
    باتاخیر
    پاسخ:
    علیکم السلام
    تشکر
    عید شما هم پر از برکات رضوی
    سلام :)
    آمدم برای دریافت رمز؟
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدی
    ارسال می شود
    :)
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام دوست جااان
    امدم اینجا جویای احوال مادرتون شم:)
    خوب هستن ان شاالله؟
    ختم قرآنمونم که تموم شد
    ان شاالله قبول باشه برا همگی
    بازم ممنون به خاطر این طرح خوب ختم قرآن
    عاقبتتون به خیر والتماس دعا
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

    پاسخ:
    سلام ریحانه ی عزیز
    بانو شما دوست نداری بنویسی؟
    وب نداری؟

    الحمدلله علی کل حال..ممنونم که میپرسی..
    بله ختم هم امروز روز آخرشه و چهار صفحه ی آخر..
    دوست دارید هنوز ادامه پیدا کنه؟
    سلامت باشی خواهر،ممنون از شما که استقبال کردید
    عطر قرآن جاری در تمام زندگیتون سرشار ان شاء الله
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام مجدد مروه جان
    الحمدالله،ان شاالله که حالشون خوب خوب شه و ان شاالله خدا همه مریضا مخصوصا مادرای بیمارو شفا بده
    مادر واقعا از بزرگترین نعمتهایی که خدا به آدم داده و ستون خونه هستن 
    چند روزی هست مادرم رفته شهرستان برای کاری و من موندم و بقیه اعضای خونه و شغل سخت خانه داری واقعا سخته...
    از همه ایناش گذشته مهر و صمیمیتی که با حضورشون هست چیز دیگه ایه
    در رابطه با وب هم دارم یکی اما نمینویسم
    حرف دل با خدا یا با آقا امام زمان(عج) و شهداست بیشتر:)
    نوشتن که دوست دارم اما استعدادش و ندارم:)
    االان وبلاگ خیلی زیاده ولی تعداد کمی ارزش خوندن داره یا خوب هست اما به خاطر نبودن استعداد ادبیش معمولا دنبال نمیشه
    یه افرادی مثل شما 
    آقای عباس زاده و جناب رزمنده وصالح
    و بعضی دیگه خیلی خوب مینویسن 
    یا مثلا نویسنده این وبلاگ avizooon92.blogfa.com
    (البته الان دیگه خیلی کم مینویسن و خیلی از نوشته هاشون به لطف بلاگفا از دست رفت اما همین هایی هم که موندن خیلی جذاب و آموزندس)
    واسه همین چیزی که بنویسم به این منظور که دیگران هم استفاده کنن ندارم:)
    در رابطه با ختم قرآن هم بله واقعا دوست دارم که تداوم داشته باشه
    اتفاقا به یکی از دوستان هم که دیشب یاداوری کردم که ختم تموم شده و چهار صفحه آخرو یادشون نره
    گفتش من بازم میخام:)
    گفتم اگه باز گذاشتن حتما:)
    ان شاالله که خدا ازمون قبول کنه
    ببخشید دیگه خیلی حرف زدم:)
    عاقبتتون به خیر ان شاالله
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم



    پاسخ:
    سلام ریحانه جان
    بله واقعا بیماری مادرها امتحان خیلی سختیه،برای قبولی ما دعا کن خواهر همچنان که برای شفاشون
    شکسته نفسی میکنی....بهت میاد که خوب بنویسی:) بعدشم مگه همه از اول خوب مینوشتن؟
    لطف داری نسبت به وب،و بزرگوارانی که گفتی کجا و من کجا...
    خداوند خیر کثیر و برکت بده به همه اونهایی کهبا نیت خیر قلم میزنند...

    ان شاء الله اگر دوستان مایل باشن ادامه میدیم...ایده ای برای تحولش نداری؟

    ببخشید چیه خواهر خیلی هم خوشحال شدم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    سلام مجدد دوست جان
    دعا هم چشم ما انجام میدیم ان شاالله که خدا هم قبول کنه
    در مورد نوشتن هم فقط بهم میاد ...:))
    ولی چون پیشنهاد دادید چشم فکر میکنم ببینم اگر بتونم از عهده نوشتنی که خیری توش باشه بر بیام ان شاالله شروع میکنم 
    در مورد ختم قرآن هم تقسیم بندیش که خوب بود
    یادمه یه بار ختم قرآن انجام دادیم به این صورت که فقط ترجمه آیات و میخوندیم اون هم خیلی خوب بود و چون روزی یه صفحه بود و آیات و فارسی میخوندیم برام جالب بود و بیشتر روشون فکر میکردم و ترجمه ها بهتر تو ذهنم مونده بود
    ولی خوب مسلما خوندن قرآن به زبان عربی چیز دیگه ایه فقط اگه میشد طوری باشه که وقتی میخونیم بیشتر توجه کنیم خیلی بهتر میشد
    مثلا تو این یه ماه چند بارش شد که بعد که سهم اون روزم و خوندم و چند ساعت بعدش فکر کردم پیش خودم گفتم اصلا چیزیش از قرآنی که خوندم یادم موند؟یا فقط خوندم و بستمش
    متاسفانه خیلی از وقتا صفحاتی و که خونده بودم و فقط روخوانی کرده بودم
    حالا این که قرآن و بخونیم و روش فکر کنیم که خیلی مهمه خودش یه طرف و مهمترم اینکه سعی کنیم عمل کنیم
    خودم تصمیم دارم ان شاالله اگه باز شروع کردیم هر روز صفحه ای و که میخونم و چند دقیقه روش وقت بزارم و یکی یا چند تا از آیه های اون صفحه هم که برام بیشتر جلب توجه کرده یا نکاتی که خودم برداشت کردم وتو یه دفتر بنویسم تاهم این مشکل سرسری خوندنم حل شه و هم اینکه بتونم ان شاالله عمل هم کنم
    وگرنه روش ختم و نیتش به نظرم خوب و کامل هست
    ولی خواستین شروع کنید میخاین از دوستان دیگه نظر سنجی کنید که اگه نظری هست بگن و استفاده کنیم
    عاقبتتون به خیر ان شاالله
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم



    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمت الله

    اگر افتخار بدی خوشحال میشم بیای اینجا،کمک حال ما هم میشی:)

    ممنون بابت نظرات و نقدهات..فکر میکنم بهشون..
    عاقبت شما هم بخیر بانو...ببخشید که کوتاه پاسخ میدم
    سلام مجدد دوست جاااان
    چشم اگر کاری ازم بر میاد بگید در خدمتم
    البته در رابطه با وبلاگ 
    با بلاگفا کار کردم میتونم با بلاگ کار کنم عایا؟:)
    عاقبتتون به خیر
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله بلاگ خیلی هم بهتره...
    پس خواهرجان لطفا ایمیلت رو به من بده
    به منم رمز میدهید آیا؟:)
    پاسخ:
    به به
    دلای عزیز
    از اینورا...
    خوبی خواهرجان؟
    معلومه که میدیم...
    بسم الله الرحمن الرحیم 
    االلهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
    سلام دوست عزیزم
    بالاخره بعد چند ماه قسمت شد برم گلستان
    پیام دادم بگم سوره یس که قولش و داده بودم به نیابتتون خونده شد
    سر مزار شهید تورجی زاده هم دعاتون کردم:)
    ان شاالله قسمتتون شه خودتتونم تشریف بیارید 
    عاقبتتون به خیر
    التماس دعا
    اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام خواهر خوبم...
    ممنونتم.
    خیلی زیاد...
    خدا اجرت بده...
    حاجت روا به خیر بشید ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">