و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

و خالی‌است جای تو...

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۴۸ ق.ظ

دیروز که از مسجد اومدیم بیرون، توی کوچه یهو یه بوی قرمه سبزی میومد شدیید... جلوتر که اومدم دیدم بوی سبزی‌های تازه وانتی سرکوچه است... با عشق به این نعمت سرسبز زیبای خدا نگاه کردم و سوار ماشین شدم.
حضرت معصومه جانم دعوتمون کرده بودن که بریم قم. خدمتشون سر بزنیم، عرض ارادتی کنیم، کیف کنیم و برگردیم. گرچه من دلم میخواست زیاد بمونم پیششون بعد مدت‌ها.
رفتیم، زیارت کردیم... جای همه سبز، خیلی خیلی حالم رو خوب کرد... اصلا هیچ حرمی مثل حرم خانم به من نمی‌چسبه، یه حرم زنونه... آدم حس میکنه خیلی نزدیکن و میشه خیلی گرم گرفت، میشه خیلی حرف‌ها زد، میشه خیلی دعاها کرد...
وقتی رفتم بشینم، یه دختر کوچولوی نازنینی با مادرش اومدن نشستن پیش من 🥰 وای که چقدر این بچه شیرین بود ماشاالله. دلم یهو دخترم رو خواست!
و اون بچه باعث شد بشینم ریز به ریز برای بچه‌ام و بچه‌هام دعا کنم. و برای همه بی‌بچه‌ها، بی‌دخترها، مجردها و ...
از حرم که اومدیم خوشحالی تو چشم‌هام موج می‌زد، همینجوری قدم می‌زدیم کنار این مغازه‌های رنگارنگ، همسرم گفت اگه حوصله داری بجای اینجا راه رفتن، بریم جمکران...
با کمال میل پذیرفتم.
دیگه کی می‌دونه کی قسمتم بشه بیام؟
هنوز گرسنمون نبود، ولی تو دلم گفتم خدایا، حالا که این همسر همت کرده خانومشو آورده سفر و بخاطر دل من توی خرج افتاده که شب جای خواب جور کنه بیشتر بمونیم؛  کاش امام زمان یه خوراکی نذری بهمون بده به عنوان شام، دیگه پولی از کف همسر نره.
رفتیم، رسیدیم جمکران، یه صف طولااانی بود و ظرف‌های غذا... !  من که مست بودم از این مهربونی امام، گفتم بریم وایستیم.روزیمونه.
صف خیلی زود حرکت کرد،
غذا رو که گرفتیم، همسرم گفت: دیدی غذا چی بود؟
گفتم نه، گفت: قرمه سبزی...!
و بیُمنِهِ رُزِقَ الوَری...
فدای این امام بشم که کوچکترین خواسته ما رو می‌شنوه. فدای این امام مهربون که لحظه‌ای از حال ما غافل نیست...
فدای این امام که فرجش، فرج تمام مشکلات ماست...
یا صاحب الزمان،
خیلی بی‌معرفتیم ما
که یک سره فکر ریز و درشت دنیای خودمونیم اما به اینهمه غربت شما فکری نمی‌کنیم...
خیلی سخته، بدونی راه حل چیه، بتونی حلش کنی، ولی مردم تو رو نخوان! مردم نخوان بشنون حرفت رو! مردم تاب شنیدنش رو نداشته باشن، همراه نباشن...
مثل مولاعلی که بخاطر جهل مردم مجبور به خانه نشینی شد ، مثل همه امام‌های دیگه...
خدایا، به حق عقیله بنی‌هاشم، ما رو، نسل ما رو از آدم‌های لایق ظهور و سربازی حضرت قرار بده و ظهورش رو در همین دوره برسون
خیلی قبل از رسیدن انتخابات بعدی!
ما رو ولایت پذیر قرار بده، ما رو شیعه واقعی قرار بده، مسیولیت پذیر، مطیع، آماده...
با این تنبل بازی و منم منم ها به هیچ جا نمی‌رسیم...


  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

سلام عزیزم 

زیارت قبول 

الهی به سلامتی دختر نازتو بغل بگیری. مأمن ما همین حرم خانومه ... خدا توفیق ش رو ازمون نگیره

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم
ان شاالله... واقعا هم مأمنه... ان شاالله
خداروهزار مرتبه شکر که نزدیکه بهمون
ان شاالله قسمت شما
  • تار و پود √
  • منم قرمه سبزی میخوام

    سلام:) 

    چندتا چیز میتونم بگم:

    زیارت قبول

    التماس دعا

    خوشبحالتون

    نوش جان

    و الهی آمین

     

    چه یادداشت شیرینی بود:)))

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوبی شما؟؟
    فکر کردم دیگه نیستین... 🌺

    ممنون عزیز، ان شاالله قسمت شما و خانواده

    ممنونم

    بعضی اوقات میگم نکنه ما اگه وضع مالی و ... خوب شد دیگه یادمون بره آقا رو از این میترسم 

    پاسخ:
    امروز به این فکر می‌کردم که اینجور اتفاقات وقتی قشنگه که دستمون تنگ باشه!

    مرد میدون می‌خواد وقت بی‌نیازی هم بدونی هر چی داری خدا داده و با یه اشاره می‌تونه ازت بگیره.
    مرد میدون میخواد وقت بی‌نیازی هم همه توکلت به خدا باشه
  • اقای ‌ میم
  • در راستای اون بخش های آخر 

    استاد ما میگن که خیلی مسخره است به انسان بگن برای امام زمان کار کن بگه کار دارم نمیرسم و... یعنی برای اصل خودش وقت نداره 

    پاسخ:
    همینطوره...

    سلام

    قبول باشه و مکرر قسمتتون بشه

    پاسخ:
    علیکم السلام
    قبول حق باشه. ان شاالله روزی همه شیعیان

    ان‌شاءالله سلامت باشی و بازم قسمتت بشه زیارت

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    ان شاالله قسمت همه آرزومندان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">