و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

نون دنیا رو بخور و برای آخرت کار کن

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

بعد از این سفر کوتاه سه روزه حال جالبی دارم

قبل سفر بنا بر این بود به یه سری مواردی در طول سفر برسم و یه سری کارهایی رو حتما انجام بدم.

مدت کم بود اما برنامه پر و خیلی ریز و دقیق.

سفر محدودمون که تموم شد و بعد اون شلوغی به خلوتی نسبی رسیدم راه ذهنم باز شد به بررسی اون روزها رفتارها افراد اعمالم نیت هام حرف هام...با وجود خوب بودن سفر به لحاظ کلی دارم نقاط ضعف رو میبینم فرصت هایی که میتونستم بیشتر استفاده کنم یا مثلا تفکر به اینکه محدودیت زمانی و مشخص بودن اهداف چقدر باعث بازدهی بیشترمون شد.

به اینکه پس میشه تو سه روز از این عمر چندین جرقه ی بزرگ زد و ترس از ورود به خیلی کارها رو ریخت،میشه صفات خوب در خودت ایجاد کنی میشه تمرین کنی برای رفع نواقص... میشه خیلی انتظار بیشتری داشت.

*

شنیدید میگن هر چی آدم سرش شلوغ تر باشه بازدهی اش بیشتره؟

مثلا وقتی سر کار یا دانشگاه میری و ساعاتی از روزت رو نیستی بیشتر از تابستون ها از وقت و توانت استفاده می کنی..چرا؟

عمرت رو محدود میبینی!

*

عمر ما از چندتای همین سه روزها تشکیل شده،قدر ندونی بعد این دویدن و شلوغی ها، وقتی به خلوتی برزخ میرسی.... راه فکرت باز میشه به نقص ها به فرصت هایی که میتونستی بیشتر استفاده کنی...

*

مثل حس یک کنکوری که برای موفیقیتش برنامه ریخته و کلی تلاش کرده و توان خودش رو شناخته حالا تازه فهمیده قبلا چقدر زمان تلف شده داشته، چقدر تلویزیون دیدن هاش،خوابیدن هاش،خوندن نوشتن هاش غیرمفید بوده و می فهمه چه کارهایی اش مفید بوده...

هدف هدف هدف..خدا این روزهای تصمیم گیری مون رو هدایت کنه به برکت امام رضا.(ع)

*

بابت نوشته هایی که خالصانه نبوده و وقتی از شما مخاطبان سلب شده که نباید؛ حلالیت میطلبم...و پناه میبرم به خدا از این نفس فریبنده.

/خواهش میکنم اگر مطالعه ی این نوشته ها سودی براتون نداره هیچ اهمیت به مروه نامی ندید که حقی بر گردن تون نداره...وقت و عمر شما باید در راه عبادت خدا صرف بشه اگر در این راه نیست هیچ ناراحت نمیشم که بخونید و نظر نگذارید یا نخونید یا دنبال نکنید یا.../

*


هر چی جلوتر میره بیشتر به این جمله میرسم

انگار همه ی حقیقت هستی همینه...

**
بعصی وقت ها احساس میکنم حرفهام اصلا با واژه های مجازی ادا نمیشه... جان و جوهر وجود لازم داره که مطلبم گفته بشه..سیر زمان لازم داره
چندجایی گفتم بعدا می‌نویسم نشده نظرات عالی داشتم که براش بنویسم،نشده...
نمیدونم چطور شده خیر باشه فقط



  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

  • خانم الفــــ
  • ان شاءالله به بهترین راه ها ،خداوند هدایتمون کنه..ممنون بابت تلنگرهات...التماس دعا..
    پاسخ:
    فکر میکنم باید بگم
    حاجت روا بشید...
    خیر باشه فقط . ان شاءالله

    + عنوان هم چقدر خوبه و چقدر سخته رسیدن بهش
    این که وقت پر باشه بازدهی آدم میره بالا رو موافقم
    به همون دلیلی که شما گفتید چون زمانش رو محدود میبینه
    آدم وقتش که آزاد باشه نمیدونه چیکار کنه با وقتش
    گاهی جبر موجب رشد و آزادی موجب سقوط انسان میشه

    +اون پست تلگرامتون رو چرا پاک کردید؟
    البته اگه دوست دارید دلیلش رو بگید
    دوست نداشتیدم که هیچی
    پاسخ:
    سلام
    همینطوره...

    بخاطر بخش اولش
    هنوز مسئله ام رو حل نکردم و باید فکر کنم
    و الا با بخش دومش که موافقم همچنان خیلی
    فرصت نبود اصلاحش کنم یکباره برش داشتم فعلا
    ان شاالله موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    ممنونم
  • ام شهرآشوب
  • به قول بچه ها جزاکم الله خیرا :)

    ان شالله که برنامه هات به سلامتی و دلخوشی پیش بره
    پاسخ:
    :))

    ممنونم... شما هم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">