و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

می نویسم که بماند

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ق.ظ

سلام

به خود کمال طلبم گفتم: وبلاگ محلی برای ثبت آنچه می خواهی است

البته یک ثبت عمومی.

و نه مسابقه نویسندگی، یا تریبون، یا...

پس لااقل اینجا خودت را رهاتر کن. و بدون ملاحظات و سخت گیری های زیاد، متن هایت را منتشر کن.

نمی‌دانم چند بار دیگر هم باید بگویم تا یاد بگیرد، رهاتر باشد.

*

اربعینم را تا جایی نوشته ام

سفرنامه ای پیوسته تا صبح روز دوم پیاده روی و بعد چند نوشته ی تکه تکه که وارد پازل سفر نامه خواهند شد.

و میخواهم برایم مهم نباشد نظرات هیچکدام تان:)

ساعت انتشار مطلب هم

فاصله ی انتشارشان هم

میخواهم فقط فرصت خودم را در نظر بگیرم

و آنچه دیده و شنیده ام بنویسم...

در هر سطحی که هست

می نویسم تا بماند

#اربعین_97

*

پ.ن: 

سفرنامه نوشتن قاعدتا بعد سفر رخ میده. تو خود اربعین اگر بخوای بنویسی هر لحظه یه خاطره رو از دست میدی. 

از طرفی چون جزییات سفر برای مخاطب مهم نیست، من برای انتشار این نوشته ها هم باید وقتی صرف کنم جزییاتشو کم کنم و خب گاهی هم کل مطلب شهید میشه...

برای همین این بار گفتم میخوام شماها مهم نباشید:)

هر کی هر چقدرش رو بخواد میخونه دیگه.

  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

  • آشنای بی نشان
  • پست فقط عنوانه:)
    پاسخ:
    الان درست شد
  • آشنای بی نشان
  • پس حق مخاطب چی میشه؟
    البته خودم شخصا روش شما رو میپسندم ولی هدف دارم از سوالم
    پاسخ:
    منظورتون از حق چیه؟
    کار شما قابل تحسینه.
    سفرنامه را باید نوشت.
    پاسخ:
    ممنونم

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام رفیق قدیمی 😍

    خوبی مروه سادات جانم؟
    زیارت قبووول

    ان شاالله روزی ای که چند سال قسمتتون شده دائمی باشه و مادام العمر اربعین و کربلا باشی...
    بنویس خواهر جان ،اجازه رفتن که نداریم
    بنویس که با نوشته هات کمی دل زنگار گرفتمون جلا بگیره ...

    التماس دعا🌷
    پاسخ:
    سلااام
    ریحاااانه کجایی گل دختر؟
    دلم برات تنگ شده بود اساسی

    خووبم الهی شکر
    پیامت رو دیدم به وجد اومدم اصلا
    ممنوونم رفیق...ان شاالله روزی هر ساله شما.

    سمعا و طاعتا عزیز خواهر
  • آشنای بی نشان
  • وقتی میگید نظر مخاطب مهم نیست یعنی دارید برای دل خودتون پست میذارید اونم جایی مثل وب که توسط مخاطب خونده میشه
    پاسخ:
    خب مخاطب نظرش رو میگذاره.من هم جواب میدم
    دقیقا بحث سر نیت در نوشتنه
    من بدون توجه به ذهن مخاطبم و بدون فیلترگذاری هایی که تا الان داشتم میخوام بنویسم که مطالبم شهید نشه.
    این آسیبی به مخاطب نمیزنه بنظرم.
    یعنی میخوام به اینکه در ذهن مخاطبم چی پیش میاد فکر نکنم
    فقط مطلبم رو بنویسم
    اونطور که درسته بنویسم و خیلی حساس نشم.
    این نسخه برای شخص من صادر شده
    شاید برای دیگران خوب نباشه
  • آشنای بی نشان
  • خیلی هم کار خوبی میکنید
    شخصا میپذیرم این روندی که میخواید پیش بگیرید
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">