و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد...

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ

رفت....
نیمه ی شب
آدمی در انتظار مرگ
از دنیا رفت....

دلم چه میکند برای دخترش؟
کودکش...
چطور باید آرام کنم دختر 12 ساله ی دایی را؟
و پسر 8 ساله ای را که هیج نمی فهمید از سرطان بدخیم مهاجر...

دعایشان کنید...دعای صبر و شکر...


خدا به حق زینب و رقیه اش.....
:(


  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۶)

  • دچــ ــــار
  • یا باب الحوائج ادرکنا...
    پاسخ:
    یا باب الحوائج
  • خانم الفــــ
  • :(:'(
    انا لله و انا الیه راجعون.....روحشون قرین آرامش....
    پاسخ:
    ان شاء الله:(
    خدا صبر دهد

    سنگین بود...
    پاسخ:
    میده ان شاء الله..
    ای وای...خداوند رحمت کنه :(
    پاسخ:
    خدا عزیزان شما رو هم رحمت کنه
    چی شده مروه جانم:'(
    خدا رحمتشون کنه
    پاسخ:
    زنداییم بنده خدا سرطان داشت
    حدودا پنج ساله..بعد از این آدمهای فعال که تو همه زمینه ها موفقن...
    اروم اروم توانش کم شد
    تا سه ماه اخر که دیگه درازکش بود،تکلم نداشت،میشنید اما متوجه نمیشد بعد دایبم براش هر روز گل میخرید
    چون بویایی اش سالم بود...

    الهی بگردم...بارها خواستم از خوبی های این خانواده بنویسم...ننوشتم...
    دعای صبر کن برای داییم و بچه های خوبش.


    ان شاءالله خدا صبر عنایت کند...
    پاسخ:
    ان شاء الله
  • ... یک بسیجی ...
  • خدا رحمتشون کنه...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    پاسخ:
    خیلی وقت بود نظرات شما رو ندیده بودم.

    خدا عزیزان شما رو هم رحمت کنه

  • مسافر غریب
  • حتما برای ما هم اتفاق می افتد...

    و لنبلونکم بشیء من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین
    الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون
    اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمة و اولئک هم المهتدون
    سوره مبارکه بقره، آیات شریفه 155 تا 157

    عرض تسلیت
    پاسخ:
    حتما...

    امشب یه بنده خدایی گفت خریدن کفن و نگاه کردن بهش خوبه،یعنی گفت ثواب داره
    انصافا به این نتیجه رسیدم کفن خیلی خوبه
    نباشه باور نمیکنم رفتنی ام

    بابت تسلیت ممنون..چون تازه داره باورم میشه لازم دارم
    خدا به دخترش صبر بده ،که میده البته.

    ببخشید زیاد حرف زدم...واقعا ممنون بابت ایات...خیلی عالی و لازم بود
    قربون دل گرمی های خدا برم
    سلام
    ان شاءالله خداوند رحمتشون کنه و به خانوادشون صبر یده . . . :-(
    پاسخ:
    سلام خواهر
    ان شاء الله
    خدا ما رو هم رحمت کنه الهی
    سلام بانو...
    خدا رحمتشون کنه...
    روحشون شاد و یادشون گرامی...
    خدا صبر بده ب شما و خانوادش...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
    پاسخ:
    سلام
    خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
    زندگان هم رحمت کنه الهی
    ممنون بابت صلوات


  • صحبتِ جانانه
  • لا اله الا الله...
    پاسخ:
    کاش قبل اینکه زیر تابوتمون رو بگیرن و بگن بفهمیمش این جمله رو
    خدا با خوبان خدایی محشورشون کنه. تسلیت میگم.

    + بیزارم از سرطان ... 
    پاسخ:
    ان شاء الله

    اتفاقا گاهی وقتا پر از خیره بیماری
    نمیشه گفت مطلقا بده
  • ذره ی ناچیز
  • ان شاءالله سر سفره حضرت زهرا دارن روزی میخورن

    تسلیت...
    پاسخ:
    ان شاء الله..

    ممنونم مومن
    نگفتم بیماری چیز خوب یا بدیه. چراکه ما تعیین کننده خیر و شر وقایع نیستیم!
    فقط گفتم بیزارم از سرطان که ذره ذره آدم رو جلو چشم عزیزانش آب میکنه و در خودش می بلعه. همین.
    پاسخ:
    بله چشم
    بچه زدن نداره مومن.. :)
    خدا رحمتشون کنه :(

    پاسخ:
    خدا عزیزان شما رو هم رحمت کنه
  • مرتضی معادی
  • هییی
    همه داریم یکی از این عزیزایی که بخاطر سرطان ، یهویی رفتن !
    خدا به سر هیچکس نیاره ...
    پاسخ:
    ان شاء الله
    یه مقدار به وضع اسفناک تغذیمون مربوطه

    بعدانوشت: یادم نبود خوش آمد بگم بهتون
    خوش اومدید به واژه های بلوری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">