و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سر من رأی

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

هرچند نامِ شهر شما، " سُرَّ من رَای"ست
"ا ُمُّ المَصائب"است  دلِ هرکه سامرا ست

نشناختیم قدرِ تو را آنچنان که هست
این غربت از سکوتِ همین شیعه ی شماست

"ای برتر از خیال و قیاس و گمان و وهم..."
نامت حقیقتِ تو و همنام با خداست

نامِ شما،"علی" شده و نامِ ما "یتیم"
"بابا"! حسابِ عشقِ شما کاملا جداست

ما وُ "دعای جامعه"و دستِ التماس
آقا! شما و "جامعه"ی ما که مبتلاست

یا "هادیَ القلوبِ" همه رو سیاه ها
امشب، "هدایتِ" دلِ ما،آرزوی ماست

عارفه دهقانی
*
امام هادی
یه جور خاصی توی دلمه انگار
میدونین چی شد باهاش مانوس شدم؟
خیلی بچگانه است
اسم هادی رو دوست داشتم!
باور کنید علت همین بود
این محبت تو دل من افتاد
هر وقت اسمشون میومد احساس خوبی داشتم.
تا اینکه قصه ی شاهین ملعون پیش اومد و از اون به بعد
این شد که ایشون شد مرکز غیرت من و ارتباط گرفت دلم با ایشون..حساس شدم به امامم
الان هر وقت تو فضای مجازی به مشکلی برمیخورم یاد امام هادی میفتم.
این شده بهانه ای برای من که متصل باشم به امامی که هیچ شناختی ازش ندارم.
*
راستی زشته بگم تا حالا زیارت جامعه رو نخوندم؟!
 


  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

خیلی ها خیلی دیر با این زیارت آشنا شدیم ولی همون بار اول کافی بود که ...
بخونید ان شاءالله متوجه میشید
پاسخ:
چشم...
ان شاء الله
یارب

نه .. زشت نیست ..اما فراز های نابش از دست دادین ...

السلام علی المستقرین فی مرضاه الله، السلام علی الممحصین فی طاعه الله، السلام علی الا دلاء علی الله، السلام علی الذین من والاهم فقد والی الله و من عاداهم فقد عادی الله،

فراز هایی دارد بس عالی .. آنقدر عالی که از معدود زیاراتی است که مبتداء باید تکبیر گفت ... الله اکبر .
پاسخ:
پس حتما باید بخونمش...
مشتاق شدم
عدو شود سبب خیر همین است :)

زشت نیست ولی باید حسرت بخوری بابتش...
عشقباری است جامعه کبیره...
پاسخ:
بله دقیقا..
یریدون ان یطئفوا نور الله بأفواههم و یأبی الله الا أن یتم نوره و لو کره الکافرون

چشم...زودتر میخونم که حسرتم کم بشه،ممنونم از توصیتون

سلام
شهادت امام هادی(ع) رو تسلیت میگم
اگه وقتش رو دارید یکشنبه ها برنامه سمت خدا رو ببینید بخش دوم صحبت های حاج آقا رنجبر بعد تلاوت قران، بیان و تفسیر جامعه کبیره هست

یاعلی
پاسخ:
سلام
وقتشو دارم،تلویزیون ندارم اونموقع:)
ان شاء الله بقیه استفاده کنن.
ممنوون که گفتید.

مولا یاورت بانو
خطیب اهل الجنه است ایشان
پاسخ:
دریغ از ما که درگیر نفسیم فقط
سلام.
آره خب. انگار قرض بزرگی روی دوش تونه که پرداخت نکردید. 
قدر این اتصال با سرچشمه رو بدونید.

بیت امام هادی توی دل تون بپا کنید :)

یازهرا س
پاسخ:
سلام
واقعا خجالت زده شدم.

بیت الهادی...
چشم:(

خوش آمدید به وب حقیر
حضرت زهرا..س دعاگوتون
برای شیعیان همین افتخار کافیست که در جادۀ هدایت امام هادی (ع) هیچ دلی سرگشته، هیچ سری سرگردان و هیچ پوینده ای، گمراه نخواهد شد.
پاسخ:
شیعه نبودم پس...

خداحفظتون کنه
  • خانم الفــــ
  • :))) پس چه سعادتی رو از دست دادم 
    پاسخ:
    خیلی
    خیلی

    :)))

    تعریف از خود هم عالمی داره ها:)
    آخی جانم...
    الان تازه انگار به چشمم اومد این شعر...
    راستی بزرگواران...
    آخرش نشد یه بار درست و حسابی بخونمش جامعه رو...
    و اولین بارم شد روبروی حرم امام هادی...جامعه خواندن دسته جمعی..
    آن وقت یاد همه ی شما که توصیه ام کردید به خواندن بودم...
    خدا کند که هدایت بشوم..
    پاسخ:
    یا امام هادی...(علیه السلام)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">