و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

زکات علم نشر آن است.

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ
*
زنی نزد حضرت زهرا(س) رفتند و گفتند: مادری دارم که در باب نماز سوال هایی دارد اما چون بیمار است مرا نزد شما فرستاد تا آن سوال ها را مطرح کنم.
حضرت فاطمه(س) به پرسش ها پاسخ داد.
زن از فرصت استفاده کرد و سوال دیگری مطرح نمود،آن حضرت نیز پاسخ را بیان فرمودند.
همینطور آن زن پرسش های متعددی را بیان میکرد و حضرت(س) به تمام سوالات جواب های لازم را میفرمود،تا تعداد مسئله ها به 10 رسید.

زن از کثرت سوالات احساس شرمندگی کرد و گفت: بیش از این مزاحم شما نمی شوم.
حضرت فاطمه(س) در حالی که نشان می داد هیچ منتی بر او ندارد، فرمود: «هر سوالی که به نظرت می آید بپرس» و سپس برای تشویق وی فرمودند: «اگر فردی در مدت یک روز بار سنگینی بر دوش کشیده آن را به بالای بام حمل کند و در ازای آن حق الزحمه ای معادل هزار سکه طلا دریافت کند،با توجه به این مزد، آیا این کار برای او سخت خواهد بود؟»
زن پاسخ داد: خیر.
سپس فرمود: «من هم کارگزارم و خود را خادم خداوند قرار داده ام. مزد من در برابر هر سوالی ک پاسخ دهم، از مجموع مرواریدهایی که فاصله ی میان آسمان و زمین را پر کند،بیشتر است، پس سزاوار است که از پرسش ها تو احساس رنج و زحمت نکنم.»

[آداب تعلیم و تعلم در اسلام،سید محمد باقر حجتی،ص 74]

نظرات  (۱)

  • سامانه افزایش بازدید عی سی رنک
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین جهت تبادل لینک می توانید به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">